اختصاص دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به چهارمحال و بختیاری

دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر دولت به چهارمحال و بختیاری تخصیص یافته است.

احمد راستینه رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: از ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به استان تاکنون ۲۳۰۰ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

وی افزود: اعتبارات مصوب در سفر رئیس‌جمهور در تاریخ استان بی‌نظیر بوده است و با جذب آن، استان خود را برای توسعه چشمگیری آماده می‌کند.

راستینه با بیان اینکه در دولت سیزدهم گام‌های بزرگی برای رشد و توسعه استان برداشته شده است، اضافه کرد: ضروری است تا همه دستگاه‌های اجرایی در جذب به موقع اعتبارات سفر اهتمام ویژه‌ای به کار گیرند و چنانچه در راستای اجرایی کردن مصوبات با محدودیت اعتبار مواجه هستند برای رفع آن راهکار ارائه دهند.


بیشتر بخوانید


رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با تاکیدبر اطلاع‌رسانی دستاورد‌های نظام و دولت در راستای امیدآفرینی و ایجاد نشاط در استان، ادامه داد: در این راستا می‌طلبد روابط عمومی‌های ادارات اقدامات دولت را به نحو مطلوبی اطلاع‌رسانی کنند.

وی، کاهش چشمگیری نرخ بیکاری این استان از ۲۴ درصد در سال‌های گذشته به ۱۴ درصد در امسال را از مهمترین اقدامات دولت در این استان برشمرد و گفت: با توجه به اعتبارات سفر و تسهیلاتی که بانک‌های عامل پرداخت کرده‌اند، پیش‌بینی می‌شود نرخ بیکاری استان در سال آینده تک‌رقمی شود.

راستینه با تبریک هفته بسیج، تفکر بسیجی را یک تفکر فراسرزمینی اعلام کرد و افزود: باور مقاومت و پایداری در بسیاری از مناطق جهان از جمله خاورمیانه و غرب آسیا شکل گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.