تولیدکنندگان استان بوشهر حمایت می‌شوند

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، اشتغال و توسعه فعالیت‌های تولیدی در اولویت دستگاه قضائی قرار دارد.

مهدی مهرانگیز  در بازدید از شرکت‌های نفتی اعم از پایه‌های نفتی، فلات قاره، ان جی ال و پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ  گفت: نیاز جدی کشور حمایت از تولید، اشتغال پایدار و رفع موانع و مسائل بر سر راه تحقق اقتصاد مقاومتی است و هر کس در این حوزه مسئولیت دارد، باید کار خود را به عنوان تکلیف شرعی و قانونی انجام دهد.

او افزود: دستگاه قضا بنا به رسالت خود در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، اشتغال و توسعه فعالیت‌های تولیدی، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم را در حیطه وظایف قانونی از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان انجام دهد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: مجموعه قضائی استان بوشهر نیز به‌عنوان بخشی از دستگاه قضائی در حوزه حمایت از تولید و اشتغال مأموریت دارد و تلاش دارد تا در این عرصه با فعالیت‌ها و اقدامات خود مثمر ثمر واقع شود.

مهرانگیز خاطر نشان کرد: عمل به شعار سال یعنی حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها میسر نمی‌شود مگر اینکه از کارآفرینان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران مشروع حمایت شود و برای رفع مشکلات آن‌ها اقدام صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.