امام جمعه بوشهر:

آمریکا نظام خود را بر بدعهدی و جنایت پایه گذاری کرده است

امام جمعه بوشهر گفت: تاریخ نشان داده آمریکا پا همواره نظام خود را بر بدعهدی و جنایت پایه گذاری کرده است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر با اشاره به سابقه بد آمریکایی‌ها در عمل به تعهدات خود گفت: تاریخ نشان داده مذاکره با آمریکا و پایبند بودن آن‌ها به تعهد در نظام حاکم بر آمریکا جایگاهی ندارد و  آن‌ها همواره نظام خود را بر بدعهدی و جنایت پایه گذاری کرده اند.

او  افزود: نگاه نظام حاکم بر آمریکا این است که کشور‌های مرتبط خود را گاو شیرده بداند و تا می‌تواند از آن‌ها سوء استفاده کند، نگاهی که ایران در مقابلش همواره ایستادگی کرده و هیچگاه زیر بار ذلت نخواهد رفت.

امام جمعه بوشهر با اشاره به  بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان و مسئولان بسیج گفت: بسیج در حقیقت یک فرهنگ، گفتمان و تفکر است که دارای یک منظومه فکری  است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه همه آنانی که دل در گرو پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی دارند، بسیجی هستند افزود: بسیج در تمامی صحنه‌های سرنوشت ساز انقلاب با سربلندی امتحان پس داده است. بسیج در حوزه‌های مختلف فرهنگی، پزشکی، اجتماعی  و عمرانی در نقاط محروم کشور حاضر و خدمات خود را به اقشار مختلف ارائه کرده است.

او با تبریک روز دانشجو گفت: باید به خواسته‌های منطقی دانشجویان توجه کرد و در مسیر ازدواج دانشجویی، فراهم ساختن امکانات برای آموزش، پیشرفت و توانمندسازی آنان برنامه‌ریزی لازم و تلاش جدی صورت گیرد.

امام جمعه بوشهر همچنین با گرامیداشت روز مجلس شورای اسلامی  و تبریک روز نیروی دریایی گفت:  جهان آینده،   جهان دریاهاست و هر کس مدیریت دریا را در دست بگیرد در نظم آینده جهانی موثر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.