امام جمعه سمنان:

دشمنی‌ها با نظام اسلامی به خاطر کوتاه‌شدن دست اجانب از منابع کشور است

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت: دشمنی دشمنان با جمهوری اسلامی به خاطر این است که انقلاب دست اجانب را از منابع این کشور کوتاه کرد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: از آن جایی که انقلاب اسلامی ایران، راه چپاول و منافع آمریکا را از سرمایه‌های ملی و منابع غنی بست، دشمنی استکبار با نظام جمهوری اسلامی همیشگی شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: بعد از شکست آمریکا در سوریه و لبنان و کشور‌های منطقه، اغتشاشات مرحله دیگری از توطئه‌ها برای دسترسی به ایران است که با بکارگیری مزدوران داخلی و خارجی به آن دامن می زنند.

خطیب جمعه سمنان بصیرت، صبر و موقعیت شناسی را از ضروریات این روزها دانست و افزود: به یاری خدا و آگاهی و هوشیاری مردم، این حربه دشمن نیز به نتیجه نخواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: این روز به خون دانشجویان شهید مبارز و مخالف با آمریکا رنگین است و این فکر و اندیشه نباید به نفع دشمن تغییر کند.

امام جمعه سمنان درباره جام جهانی قطر و تلاش تیم ملی در این بازی‌ها گفت: تیم ملی سرمایه و افتخار کشور است و شادی برای برد آمریکا چیزی جز وطن فروشی و دشمنی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی همچنین با قدردانی از قوه قضاییه در برخورد با اراذل و اوباش گفت ضمن حمایت از این اقدام، خواستار اجرای احکام و ادامه برخورد با برهم زنندگان امنیت هستیم.

امام جمعه سمنان در پایان از برگزاری رویداد فناورانه در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و نیز بکارگیری دانش پزشکی از راه دور در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ، بر رفع موانع توسعه دانش بنیان‌ها تاکید کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار