شهرداری‌ها، راه سرمایه گذاران را هموار کنند

شهردار زرند گفت: وظیفه شهرداری‌ها هموار کردن راه سرمایه گذاران است و مدیران شهری باید تسهیل کننده حضور سرمایه گذاران در شهر‌ها باشیم.

نشست هم اندیشی شهرداران شهرستان‌های زرند و کوهبنان با حضور شهرداران ریحانشهر، خانوک، یزدانشهر، کیانشهر، کوهبنان و سیریز در محل دفتر شهردار زرند تشکیل شد.

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند در این نشست ضمن خیرمقدم به شهرداران با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداران باید استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاران باشد، گفت: وظیفه شهرداری‌ها هموار کردن راه سرمایه گذاران است و ما به عنوان مدیران شهری باید تسهیل کننده حضور سرمایه گذاران در شهر‌ها باشیم.

او  با اعلام اینکه کنار گذاشتن کاغذبازی های اداری و استفاده از فرصت‌های موجود برای خدمت رساندن به شهروندان از دیگر وظایف ما  است، افزود: باید سرمایه گذاران و کسانی را  که مشتاق به مشارکت در طرح‌های سرمایه گذاری هستند، تشویق و ترغیب کنیم.

ضیاءالدینی با اعلام اینکه مشارکت و سرمایه گذاری از جمله راهکار‌های موفق در طرح توسعه شهری و ایجاد منابع پایدار درآمد شهری است، بیان کرد: تنها راه حل مشکلات و برون رفت از بحران‌های مالی جذب سرمایه گذار  است. 

اودر ادامه افزود: قطعا امروز شهرداری‌ها نمی‌توانند بدون ظرفیت استفاده از سرمایه گذار، پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

شهردار زرند شهرداری‌ها را تنها نهاد عمومی دانست که مردم از بدو تولد تا زمان مرگ با این سیستم سر و کار دارند. 

او گفت: راه اندازی واحد سرمایه گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی باید در شهرداری‌ها اجرایی شود.

در ادامه این نشست شهرداران شهرستان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مقرر شد کلاس‌های توجیهیی کارشناسان حوزه فنی و شهرسازی نیز با همکاری شهرداری‌ها برگزار شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار