پرداخت هزینه‌های درمانی و تسهیلات به بیماران صعب‌العلاج و خاص

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از پرداخت هزینه‌های درمانی و تسهیلات به بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت خبر داد.

سید مهدی هاشمی گفت: یک هزار و ۱۵۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص از خدمات حمایتی این نهاد از جمله پرداخت هزینه‌های درمانی و بهداشتی و خرید تجهیزات توان‌بخشی بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به پرداخت ۸۴۴ میلیون تومان هزینه‌های درمانی و بهداشتی به این بیماران از ابتدای امسال تاکنون افزود: بیماران خاص و صعب‌العلاج علاوه‌بر تأمین تجهیزات توان‌بخشی، ماهانه کمک هزینه نگهداری و خرید لوازم بهداشتی و درمانی نیز دریافت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


قائم‌مقام کمیته امداد استان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران صعب‌العلاج و خاص را از دیگر خدمات حمایتی این نهاد عنوان بیان کرد: طی این مدت، ۹۱۷ میلیون تومان تسهیلات از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و ۱۲ میلیارد تومان نیز از طریق بانک‌های عامل طرف قرارداد به این مددجویان پرداخت شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از مزایای بیمه مکمل مددجویی بهره‌مند هستند و کمک‌هزینه فرانشیز، خرید دارو و کمک هزینه‌های درمانی دریافت می‌کنند.

وی بابیان اینکه بیماران خاص و صعب‌العلاج به علت هزینه‌های بالای درمان نیازمند حمایت خیران هستند اضافه کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کمیته امداد استان به دست نیازمندان برسانند.

لازم به ذکر است، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار