دشمن با ابزار رسانه ای حمله می کند

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمن با کمک رسانه هویت زدایی و سپس غارت می‌کند.

 حجت‌الاسلام سید محمد باقرعبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند گفت: امروز جنگ رسانه‌ای در صدر تقابل کشور‌های دنیا و بویژه سلاح دشمن علیه ایران اسلامی است که باید در این خصوص بیش از پیش تجهیز شویم.


وی افزود: با توجه به جایگاه زن در غرب، و حفظ کرامت زن در اسلام، این ماییم که به عنوان مسلمان باید برای دنیا شعار "زن، زندگی، آزادی" سر دهیم نه غربی‌ها چرا که این اسلام بود که دختر‌ها را از زنده به گور شدن نجات داد و اکنون غرب می‌خواهد الگوهایی، چون فاطمه زهرا (س) و خدیجه کبری را از ما بگیرد و فاحشه‌های غربی را جایگزین کند.


خطیب جمعه موقت بیرجند گفت: امروز آمریکایی حرف از دفاع از حقوق زن می‌زند که ۲ هزار زن را در هیروشیما کشت و این بدان علت است که آن‌ها با استفاده از قدرت رسانه، حتی جنایات خود در ابوغریب یا کشتار بشر در عراق را هم مثبت نشان می‌دهند.


حجت‌الاسلام سید محمد باقرعبادی افزود: خود غربی‌ها می‌دانند تحریم‌ها علیه ملت ایران دیگر اثر ندارد و به اذعان خودشان در سال ۲۰۲۲ رشد اقتصادی ایران به ۵ و ۲۰۲۵ به ۷ درصد می‌رسد و این یعنی رشد و شکوفایی اقتصادی و ناکارآمدی تحریم‌های غربی.

 

دشمن با کمک رسانه، هویت زدایی و سپس غارت می‌کنددر پایان مراسم نماز جمعه، نمازگزاران طوماری به عنوان مطالبه گری از مجلس شورای اسلامی برای حل معضل بی حجابی و بی عفتی موجود در جامعه در پی وقایع چند ماه اخیر که با هدف ایجاد اختلال در مسیر روشن و پرسرعت پیشرفت ایران اسلامی رخ داد، امضا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.