در جمع خبرنگاران جوان مطرح شد؛

عدم به روز رسانی مترو در پایتخت

نایب رییس شوراى شهر تهران گفت:هم اکنون تهران با کمبود واگن روبرو است و به دلیل این کمبود و عدم به روز رسانی مترو با مشکل مواجه هستیم.

پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در یکصد و سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون تهران با کمبود واگن مواجه است و به دلیل این کمبود و عدم به روز رسانی مترو با مشکل مواجه هستیم.

وی ادامه داد: در حال قرارداد با کشور‌های سازنده واگن هستیم و ظرفیت‌های داخلی را مورد بهره برداری قرار خواهیم داد، تا زمان تأمین واگن‌های جدید مجبور به استفاده از واگن استیجاری هستیم.

سروری با اشاره به آلودگی هوا گفت: باید برای حل این معضل هم افزایی ملی داشت و وقتی ۸۰۰ هزار خودرو وارد تهران می‌شود‏‏‏ باید بپذیریم که آلودگی هوا ایجاد می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران افزود: به دلیل کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی مردم مجبور هستند از خودروی شخصی استفاده کنند. واردات واگن‌های استیجاری هم یکی از راه حل ها برای رفع مشکل حمل و نقل عمومی و آلودگی هوا است.

وی تصریح کرد: واگن استیجاری از کشور‌هایی که قابلیت و استاندارد دارند وارد می‌شود.

سروری افزود: با اولین اقدام قضائی بوق‌های نظام سلطه به صدا درآمده است، برای کسی که چاقو و قمه کشیده است اشک تمساح می‌ریزند.

وی بیان کرد: چرا در ارتباط با جورج فلوید این بوق‌ها به صدا درنیامد و حتی نظام قضائی انگلیس حاضر به مجازات پلیس خاطی نشد.

سروری گفت: ۷۰ روز کشور دچار آسیب شده ؛ در طول این مدت اقتصاد کشور دچار مشکل شده است و بسیاری از بسیجیان در مقابل اغتشاش گران صدمه دیده اند.

نایب رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: از اقدام مؤثر قوه قضائیه حمایت می‌کنیم. امنیت کشور چیزی نیست که اجازه دهیم دچار خدشه و  به مخاطره بیفتد. قوه قضائیه باید به اقدامات قانونی و قضائی خود نسبت به کسانی که به کشور آسیب وارد کرده اند عمل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار