انهدام باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات در شمالغرب کشور

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق سلاح و کشف ۷۰ قبضه اسلحه قاچاق در مرز‌های شهرستان ارومیه خبر داد.

انهدام باند در شمالغرب کشور/ کشف ۷۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری در عملیات مشترک اطلاعاتی مرزبانی و انتظامی استان آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از انهدام سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۷۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در مرز‌های شهرستان ارومیه خبر داد.

سردار یحیی حسین خانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اشخاصی به هویت معلوم در زمینه قاچاق و فروش سلاح در یکی از روستا‌های مرزی اطراف شهرستان ارومیه، بنا به حساسیت آن رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی ماموران مرزی اطلاعاتی مرزبانی استان و پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی در نهایت موفق شدند متهمان را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی؛ طی عملیات ضربتی در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهمان؛ تعداد ۵۵ قبضه سلاح شکاری و ۱۵ قبضه سلاح جنگی کلت کمری کشف و ضبط شد.

سردار حسین خانی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.