توزیع بیش از ۶۳ هزار تن کود شیمیایی یارانه دار در آذربایجان غربی

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع بیش از ۶۳ هزار و ۶۲۴ تن کود شیمیایی یارانه دار در سطح استان در طی هشت ماه سال جاری خبر داد.

علیرضا قربانی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی گفت: با تلاش و هماهنگی‌های به عمل آمده توسط همکاران شرکت خدمات حمایتی، در هشت ماه سال جاری بیش از ۴۴۸۶ تن کود شیمیایی یارانه دار مصرفی در سطح شهرستان‌های شوط، ماکو، پلدشت و چالدران توزیع شده و در سایر شهرستان‌ها نیز این روند ادامه دارد.

وی اضافه کرد: کود‌های کشاورزی مورد نیاز به انبارکارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ارسال شده و بر اساس سامانه نهاده و مطابق سیاست‌های سازمان جهادکشاورزی استان بین کشاورزان و بهره برداران متقاضی، توزیع می‌شود.

قربانی گفت: انواع کود‌های شیمیایی به اندازه کافی در انبار‌های سازمانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان موجود می‌باشد و هیچ گونه مشکلی در خصوص تامین و توزیع انواع کود در سطح استان وجود ندارد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به کارگزاران رسمی شرکت در شهرستان‌ها نسبت به خرید کود مورد نیاز خود با قیمت مصوب و بدون محدودیت اقدام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.