از توقیف خودروی قاچاق در شیراز تا جریمه ۲۶ میلیاردی قاچاقچی پارچه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۱۳ میلیارد ریالی مالک خودروی قاچاق در شهر شیراز خبر داد.    

غلامرضا سالاری گفت: ماموران نیروی انتظامی طی بررسی مدارک یک دستگاه خودروی نیسان به آن مشکوک و خودروی مذکور را توقیف کردند.

او با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این رابطه و احضار مالک خودرو به تعزیرات استان جهت ارائه توضیحات گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که خودروی مکشوفه بطور قاچاق وارد کشور شده و مالک آن با اسناد و مدارک جعلی اقدام به تردد در سطح شهر کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۱۳ میلیارد ریالی فرد متخلف و ضبط خودروی نیسان به نفع دولت صادر کرد.

جریمه ۲۶ میلیاردی قاچاقچی پارچه

سالاری از کشف و ضبط محموله بزرگ قاچاق پارچه در شهر شیراز خبر داد و گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی در خصوص حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه کامیون کشنده در حومه شهر شیراز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اقدام به شناسایی و توقیف خودروی مذکور کردند.

او با اشاره به کشف مقادیر معتنابهی پارچه‌های خارجی از این کامیون گفت: محموله مکشوفه به ظن قاچاق ضبط و پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

سالاری گفت: در تحقیقات انجام شده توسط شعبه هفتم تعزیرات حکومتی استان، مشخص شد که محموله بطور قاچاق وارد کشور شده و از بندر کنگان بارگیری و به مقصد مشهد در حال حمل بوده که به دام قانون گرفتار شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: نهایتا با تکمیل تحقیقات و احراز تخلف قاچاق، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۲۶ میلیارد ریالی متهم پرونده و ضبط پارچه‌های مکشوفه به نفع دولت صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار