شهادت دو برادر فلسطینی در حمله یک صهیونیست شهرک نشین با خودرو

یک شهرک نشین صهیونیست دو برادر فلسطینی را عمدا با خودرو زیر گرفت و به شهادت رساند.

این حادثه نزدیک پاسگاه نظامی زعتره در شمال نابلس در کرانه باختری اشغالی اتفاق افتاد.

منابع فلسطینی اعلام کردند محمد مطیر و مهند مطیر به همراه تعدادی از اعضای خانواده برای تعمیر یکی از چرخ‌های خودروی خود کنار خیابان توقف کرده بودند که یک شهرک نشین با خودرو به آن‌ها زد و فرار کرد. بر اثر برخورد خودرو با این دو برادر، محمد مطیر فورا به شهادت رسید و مهند مطیر به سبب شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد و لحظاتی بعد به شهادت رسید.

خیابان‌های اردوگاه قلندیا در شمال قدس پس از شهادت این دو برادر شاهد تظاهرات خشمگینانه بود.

برادر این دو شهید گفت: نزدیک پاسگاه زعتره بود که برای تعویض لاستیک خودرو توقف کردیم و پس از انجام کار می‌خواستیم لاستیک را داخل صندوق بگذاریم که یک شهرک نشین با سرعت زیاد آمد و با این که خیابان بزرگ و خلوت بود، وقتی دید ما پنج نفر کنار خیابان ایستاده ایم، عمدا به سمت ما آمد.

واکنش جنبش‌های حماس و احرار به شهادت دو برادر فلسطینی در نابلس

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شهادت محمد مطیر و مهند مطیر دو برادر فلسطینی را که در جریان عملیات زیرگیری با خودروی یک شهرک نشین صهیونیست به شهادت رسیدند تسلیت گفت.

جنبش حماس این عملیات زیرگیری را جنایت دیگری دانست که به فهرست جنایات روزانه صهونیست‌ها افزوده می‌شود.

این جنبش تاکید کرد مقاومت همچنان گزینه اصلی ملت فلسطین برای مهار کردن شهرک نشینان است و خون فلسطینیان نفرینی خواهد بود که گریبان شهرک نشینان صهیونیست و نظامیان رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت. حماس از انقلابیون خواست انتقام خون این دو شهید را بگیرند.

جنبش احرار نیز اعلام کرد اقدامات رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان آن علیه ملت فلسطین نشانه خطرناکی از اوضاع آینده با توجه به روی کار آمدن دولت به شدت افراطی در اسرائیل است که آغاز انتفاضه گسترده ملت فلسطین را ایجاب می‌کند.

این جنبش از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست هماهنگی‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی و تعقیب‌ها و بازداشت‌های سیاسی را متوقف کند و دست مقاومت را برای مقابله با رژیم اشغالگر و جنایات آن باز بگذارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار