ضرورت بازگشایی محور‌های اصلی در بام ایران

فرماندار شهرکرد گفت: اولویت اصلی در این شهرستان بازگشایی محور‌های اصلی در شهر‌ها و روستا‌ها است سپس وارد معابر فرعی می‌شویم.

عبدالعلی ارژنگ با اشاره به اینکه قبل از آغاز بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری هشدار‌های لازم به دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و شهرداری‌ها داده شده است، اظهار داشت: شهرداری شهرکرد باید پیش‌بینی‌های لازم را برای بارش‌ها در نظر می‌گرفت، اما تردد در برخی از نقاط شهر دارای مشکل است در حالیکه شهردار اعلام کرد مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: شهرداری شهرکرد در این بارش امروز عملکرد خوبی نداشت، اکنون تذکرات به شهردار داده شده است، امیدواریم اقدامات برای بازگشایی معابر اصلی به سرعت انجام شود.


بیشتر بخوانید


ارژنگ با بیان اینکه بارش‌ها در شهرکرد ادامه دارد، اضافه کرد: اولویت اصلی در شهرستان شهرکرد بازگشایی محور‌های اصلی در شهر‌ها و روستا‌ها است و سپس وارد بازگشایی معابر فرعی می‌شویم.

وی در خصوص ارائه خدمات سیستم حمل و نقل عمومی در شهرستان شهرکرد، گفت: در مناطقی از شهر که امکان تردد وجود دارد، خدمات تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال انجام است.

ارژنگ ادامه داد: در محلاتی مانند منظریه و میرآباد که دارای شیب بالایی هستند، پس از حل مشکل تردد، سیستم حمل و نقل خدمات ارائه خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.