ماجرای تیراندازی پلیس به یک خودرو و اصابت گلوله به یکی از سرنشینان چیست؟

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان جزئیات ماجرای تیراندازی به یک دستگاه خودروی پژو پارس و اصابت گلوله به یکی از سرنشینان را تشریح کرد.

سرهنگ مهرداد مشوق گفت: ساعت ۱۶:۳۰ روز گذشته (یکشنبه ۴ دی) ماموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار اجرا کردند.

سرهنگ مشوق گفت:ماموران پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با شیشه دودی غلیظ مشکوک شده و دستور توقف دادند، اما راننده بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و بازدارنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد.

او گفت: پس از طی مسافت طولانی ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی و سپس شلیک به لاستیک خودرو کردند که راننده با وجود پنجری خودرو همچنان با سرعت سرسام آور به مسیر خود ادامه داد که پس از طی مسافتی با توجه به پنچری، خودرو متوقف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنجری خودرو، متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت گلوله قرار گرفت که با همکاری ماموران و عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ مشوق گفت: رسانه‌های معاند که از هر موقعیتی به دنبال سوء استفاده و ایجاد تنش و آشوب در جامعه هستند با ربط دادن این موضوع به حوادث اخیر سعی در تشویش اذهان عمومی دارند که این امر تبدیل به یک سوژه نخ نما شده است و مردم فهیم قطعا توجهی به آن نداشته و در این راستا فرمانده انتظامی استان نیز دستور ویژه‌ای برای رسیدگی موضوع و علل و عوامل حادثه صادر کرده است.

او گفت: بررسی زوایای پرونده با نظارت میدانی مقام قضایی تحت پیگیری است و نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.