بیش از ۳۸۰ قاچاقچی و معتاد مواد مخدر در گچساران زمینگیر شدند

فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری ۳۸۴ قاچاقچی و معتاد در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز گچساران، ماموران انتظامی این شهرستان ۱۲ قاچاقچی، ۲۵ معتاد و ۵ نفر از اراذل و اوباش و مخلان نظم دستگیر کردند و ۲۳۱ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت را توقیف شد.

او افزود: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان و با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا شد.

سرهنگ خادمیان اضافه کرد: در ادامه این طرح ۴۰ نفر به جرم سرقت و ۳۰۲ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۴۰۰ مورد حکم جلب اجرا شد.

فرمانده انتظامی گچساران می‌گوید: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی هدف از طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف گچساران عنوان کرد و گفت: تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد شده و می‌شود.

خادمیان همچنین با اشاره به بازدید از ۲۵ واحد صنفی با هدف لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت قوانین و مقررات، افزود: از این تعداد، ۳ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن موازین قانونی و دستورالعمل‌های بهداشتی تعطیل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.