استاندار کردستان:

شهدا پرچم‌های همیشه در اهتزاز ملت ایران هستند

زارعی کوشا گفت: شهدا پرچم‌های همیشه در اهتزاز ملت ایران هستند که امروز شهر و استان ها به عطر شهدای گمنام متبرک شده است.

استاندار کردستان امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر هشت شهید گمنام در سنندج با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: شهادت بالاترین مدال افتخار و مدال بندگی است آنگونه که پیامبر اعظم فرمودند برتر از هر نیکی نیکی دیگری است الا شهادت، که بالاتر از آن هیچ بر و نیکی وجود ندارد.

اسماعیل زارعی کوشا خاطرنشان کرد: خیابان‌های سنندج مملو از خاطرات جان برکفان و بزرگمردان و سلحشورانی است که در تاریخ جمهوری اسلامی برای حراست از کیان این مملکت و تامین امنیت این مردم و سربلندی اسلام عزیز فداکاری‌ها کردند و جان پاک خود را نصار کردند.

او اضافه کرد: شهدا حجت‌های بزرگ خداوند بر ما و سند حقانیت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، حقیقت انقلاب اسلامی در وجود شهدا متبلور است.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: آن‌هایی که امروز از ابزار رسانه و از توطئه و برنامه‌ریزی‌های امرزوی برای انحراف افکار نسل جوان و نوجوان استفاده می‌کنند و دنبال این هستند که به زعم باطل خود رابطه بین ملت و مردم با حقیقت اسلامی را قطع کنند باید بیایند و ببینند که ملت و مردم ما از پیر و جوان و حتی فرزندان خردسال ما با همه وجود به شهدا عشق می‌ورزند و به مقام شهدا غبطه می‌خورند.

او اضافه کرد: شهدا پرچم‌های همیشه در اهتزاز ملت ایران هستند و امروز که شهر و استان و کشور ما که به عطر شهدای گمنام متبرک شده است این یک پیام بزرگ برای همه ما است.

استاندار کردستان با بیان اینکه نخستین پیام اینکه رفتار و عملکرد خود را عرضه و به حقیقتی به نام شهید تطبیق دهیم اگر انحراف و کجی وجود دارد آن را اصلاح کنیم.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: با رهبری امام عظیم‌الشان و رهبر معظم انقلاب کشتی در تلاطم انقلاب اسلامی که همواره مورد طمع و توطئه و طراحی دشمنان بوده تا به امروز در مسیر شهدا و مسیر حقانیت هدایت کرده و از این به بعد هم مردم برای حفظ کیان نظام و پاسداری خون شهدا از همه چیز خود خواهند گذشت.

او افزود: امروز جهاد تبیین کلیدواژه اصلی و کد همه انقلابیون و دلسوزان انقلاب است این تکلیفی است، ولی امر مسلمین برای آحاد مردم مشخص نموده‌اند.

استاندار کردستان تصریح کرد: امروز ابزار رسانه‌های وابسته به جبهه استکبار و صهیونیسم دنبال این هستند که جامعه را از حقایق عالم دور کنند و خواسته‌های خود را با انواع ترفند‌ها به جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان قالب کنند.

زارعی‌کوشا گفت: هرگاه که این کشور و دولت در آستانه موفقیتی قرار گرفته، طراحان و توطئه‌گران در خارج و مزدوران در داخل دست به کار شدند تا غائله‌ای را بیافرینند و مانع از موفقیت شوند و این می‌طلبد که رسانه‌ها این حقایق را منتشر کنند.

استاندار کردستان با اشاره به حماسه ۹ دی سال ۸۸، اظهار داشت: آن روزی که ملت ایران به صحنه آمد و غائله توطئه پیچیده آمریکایی اسرائیلی را برهم پیچید، باید یادآوری و برای نسل جوان بازگو شود.

او گفت: باید معلوم شود چه کسانی به ابرقدرت‌ها نامه می‌نوشتند و امضا می‌کردند که این کشور را تحریم کنیم و خود را ایرانی می‌پندارند و امروز داعیه‌دار هستند.

زارعی کوشا اضافه کرد: کسانی سر در آخور ابرقدرت‌هایی دارند که داعش را خلق کردند و وحوش داعش را به میان امت‌های اسلام فرستادند که شهید حاج قاسم ما مردانه به میدان رفت و نسخه این وحوش عصر حاضر را در هم پیچید.

استاندار کردستان افزود: ما فراموش نکردیم آن‌هایی را که در منطقه انواع توطئه‌ها را انجام دادند و امروز در تمام عرصه‌های منطقه زمین خوردند و در مقابل انقلاب اسلامی زانو زدند.

او اضافه کرد: کشور و نظام ایران در اوج اقتدار است، ملت ایران ملت بصیری است و فراموش نمی‌کنند که دشمنان میلیارد‌ها دلار در کشور عراق، افغانستان و سایر نقاط هزینه کردند تا جمهوری اسلامی را زمین‌گیر کنند و امروز با تمام تلاش‌ها شکست خوردند و عرصه را به انقلاب اسلامی واگذار کردند.

استاندار کردستان اضافه کرد: ملت ایران این حقایق را از ذهن دور نمی‌دارد و فراموش نمی‌کند و امروز پیام شهدا به تک تک ما این است که بصیرت داشته باشیم و خدایی ناکرده مرعوب و مغرور به طراحی دشمنان نشویم.

زارعی‌کوشا افزود: مسئولان و دست اندرکاران باید بدانید ما مدیون شهدا هستیم و خداوند نیاورد روزی که در جایگاه مسئولیت به خون شهدا خیانت کنیم، وظیفه ما خدمت، کارآمدی و ایجاد رضایت در مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.