مشترکین خوش حساب شهر را روشن تر می کنند

اصلاح و تعویض روشنایی معابر، پاداش همراهی مشترکین در پرداخت به موقع قبوض برق است که نفعش به همه اقشار می رسد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت:روشنایی معابر خراسان جنوبی با نصب ۶ هزار و ۷۸۳ چراغ کم مصرف از محل پرداخت به موقع قبوض برق مشترکان، اصلاح شد.

وی افزود: بر اساس ابلاغیه شرکت توانیر، شرکت‌های توزیع برق موظف به تخصیص بودجه به شهرستان‌ها به تناسب همراهی مشترکین در پرداخت بهای برق مصرفی خود شده اند که در این خصوص، شهرستان‌هایی که مشترکین خانگی، تجاری، کشاورزی، اداری، شهرداری ها، و اهتمام بیشتری در پرداخت قبوض برق مصرفی خود داشته باشند از طریق نوسازی و بهسازی روشنایی معابر به LED از آن‌ها تقدیر می‌شود.


دادگر با بیان اینکه مبالغ قبوض پرداختی برای توسعه شبکه‌های شهری و روستایی، رفع افت ولتاژ و روشنایی معابر در شهر‌ها و روستا‌ها متناسب با درصد پرداخت قبوض در هر شهر و استان اختصاص می‌یابد، افزود: شاخص وصول مطالبات از تاثیرگذارترین مولفه‌ها در بحث تخصیص اعتبار بین شهرستانهاست.


وی با بیان اینکه وضعیت پرداخت قبوض مشترکان همه روزه از طریق سامانه‌های مرتبط توسط شرکت توانیر رصد می‌شود و اعتبارات بر اساس آن برنامه‌ریزی و تخصیص می‌یابد، گفت: شهرستان‌های درمیان، زیرکوه و سربیشه در استان دارای بالاترین درصد وصول و شهرستان‌های طبس، خوسف و قاینات کمترین درصد وصول را دارند.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: در حوزه وصول مطالبات ادارات استان نیز بالاترین درصد وصول مربوط به شهرستان‌های درمیان، قاین و بیرجند و کمترین درصد وصول مربوط به شهرستان‌های طبس، بشرویه و فردوس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.