پایداری وضعیت هوا با خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی

پایداری جو در خراسان رضوی تا عصر شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

آذر رضایی پور ، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه‌ها  و مدل‌های هواشناسی وضعیت جوی در مناطق مختلف این استان از امروز، پنجشنبه با خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی پایدار شده است

او افزود: پایداری جو در استان خراسان رضوی تا عصر شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و پس از آن به طور مجدد استان تحت تاثیر سامانه بارشی جدیدی قرار خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی  ادامه داد: از امروز دمای روزانه در مشهد و خراسان رضوی افزایش خواهد یافت، اما دمای شبانه همچنان سرد و با پدیده ابرناکی روبرو است.

رضایی پور بیان کرد: بارش باران روز گذشته در شهرستان‌های خواف، تایباد و گناباد گزارش شده که بیشترین آن در خواف با ۳.۵ میلیمتر ثبت شده است.

او تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته قوچان و سرخس با ۶ درجه زیر صفر و ۱۲ درجه  به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان خراسان رضوی بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲ تا ۶ درجه را سپری کرد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تأکید کرد: دمای فعلی مشهد ۷ درجه سانتی گراد است و نوسانات دمای امروز مشهد بین یک تا ۱۱ درجه پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار