حضور گسترده مردم استان مرکزی در راهپیمایی ۹دی ۱۴۰۱ + عکس و فیلم

راهپیمایی گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور گسترده مردم استان مرکزی برگزار شد.

راهپیمایی گرامیداشت حماسه ۹ دی، سالروز شکست فتنه ۸۸ با حضور گسترده مردم استان مرکزی برگزار شد.

 

این راهپیمایی که راهپیمایی میثاق با ولایت نام داشت از مقابل مصلا‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه در ۳۵ نقطه استان مرکزی بر گزار شد.

در شهر اراک این راهپیمایی از مقابل مصلا به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار شد.

همچنین مراسم نهم دی با حضور اقشار مختلف مردم اراک در محل مصلای بیت المقدس با سخنرانی حجت الاسلام میرتاج الدینی پیش از اقامه نماز جمعه با شعارگویی و برپایی غرفه‌های فرهنگی هنری و اجرای مسابقات برگزار شد.

شهر‌های مختلف استان مرکزی هم میزبان سخنرانان برجسته استانی و کشوری در اجتماعات و تظاهرات نهم دی بودند.

مراسم روز ملی بصیرت و میثاق با ولایت در شهر ساوه هم از ساعت ۱۰ و سی دقیقه صبح امروز نهم دیماه، در محل مصلای این شهر با سخنرانی حجت الاسلام آقا تهرانی برگزار شد.

حجت الاسلام خلیلی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به نامگذاری دوم لغایت نهم دیماه به عنوان هفته بصیرت بیان کرد: در طول این هفته بیش از ۵۰۰ نشست تبیینی و بصیرت افزایی در سطح مساجد، ادارت، مدارس و دانشگاه‌های سراسر استان برگزار و یکهزار برنامه‌های متعدد فرهنگی هنری برگزار شده است.

او ادامه داد: مردم ولایتمدار هم استانی با شرکت در تجمعات و راهپیمایی‌های بزرگداشت حماسۀ ماندگار نهم دی، در مقطع حساس کنونی تجلی بخش شکوه همدلی، بصیرت و میثاق با ولایت خواهند شد و برگ زرین دیگری بر صحیفۀ افتخاراتِ خود می‌افزایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.