امام جمعه سنندج:

اشتغال بکار جوانان باعث توسعه کشور می‌شود

ماموستا رستمی گفت: امروز خیلی از جوانان تحصیلکرده، شغل و مسکن ندارند و مسئولان باید برای ایجاد اشتغال این قشر با جدیت گام بردارند.

امام جمعه سنندج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه طرح مسائل جامعه در این تریبون به‌خاطر این است که مشکلات مردم پیگیری شود اظهار داشت: ماموستا شخصیت دولتی نیست بلکه مردمی و بنده نیز همواره خدمتگزار مردم هستم.

ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۰ جوان فارغ‌التحصیل بیکار به دفتر بنده مراجعه کرده و تقاضای اشتغال دارند، گفت: به فرموده رهبری جوانان موتور پیشران توسعه و پیشرفت کشورند، بنابراین مسئولان باید مراقب جوانان باشند و اشتغال و مسکن برایشان ایجاد کنند.

او کشور را دارای ثروت‌ها و منابع خدادادی فراوان توصیف کرد و یادآور شد: نیاز است دستگاه‌ها و مدیران با استفاده از ظرفیت‌های موجود، دلسوزانه برای رفع مشکلات مردم و توسعه کشور، قدم بردارند.

امام جمعه سنندج بر لزوم حمایت از کشاورزان به عنوان قطب تولید کشور تاکید و اضافه کرد: اگر از بخش کشاورزی حمایت نشود، شاهد مهاجرت بی‌رویه به شهر‌ها و افزایش حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

رستمی در بخش دیگری از سخنانش به حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: بصیرت مردم در سال ۱۳۸۸، فتنه آن سال را خنثی کرد و امنیت را به کشور بازگرداند، بنابراین این خود مردم بودند که از امنیت ایران اسلامی دفاع کردند.

او در ادامه ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی، از وی به عنوان الگوی ایثار و مقاومت در برابر داعش و استکبار جهانی و حافظ امنیت ایران و کشور‌های منطقه نام برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.