حل مشکل انباشت زباله شهرستان چالوس با دستور قضائی

با دستور ویژه رئیس کل دادگستری مازندران انباشت زباله شهرستان چالوس در منطقه روستای پلم کتی متوقف شد.

حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه مشکل زباله یکی از چالش‌های اساسی در استان است و رفع این مشکل عزم و اراده همگانی را می‌طلبد، گفت: دفن زباله در شهرستان چالوس روستای پلم کتی به علت آلایندگی زیست محیطی برای مردم منطقه و و ورود شیراب‌ها به جنگل و رودخانه‌ها متوقف شد.

او افزود: در خصوص زباله شهرستان چالوس مقرر شد با نظارت دادستان مرکز استان و هماهنگی استانداری و فرمانداری ها‌ی دو شهر مجاور هیچ زباله‌ای در جنگل و مکان بکر طبیعی روستای پلم کتی شهرستان چالوس دفن نگردد.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه مشکل زباله چالوس باید با همت، چاره اندیشی و حرکت برنامه ریزی شده مدیران شهرستان حل شود، گفت: اگر برای حل این مشکل تلاش نشود قطعاً در سطح کلان نیز اتفاق مثبتی در این خصوص رخ نخواهد داد.

حجت الاسلام اکبری با مدیران اتمام حجت کرد و گفت: دادستان مرکز استان براجرای این موضوع نظارت خواهند داشت اگر مسئولان مربوطه دراین خصوص تخلفی داشته باشند با سرعت و قاطعیت برخورد می‌شود. 

او بر قاطعیت دستگاه قضایی در ورود به بحث زباله مازندران و شهرستان چالوس تاکید کرده و از مدیران و مسئولان دو شهرستان نوشهر و چالوس خواست تا با جدیت در راستای رفع مشکل زباله شهر خود اقدام و طبق دستور العمل شورای حفظ حقوق بیت‌المال اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۳ دی ۱۴۰۱
درباره گرانی ها هم دستور بدن مسئله حل میشه
آخرین اخبار