محور‌های مواصلاتی بیله سوار با هزار تن آسفالت لکه گیری شد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار گفت: با استفاده از هزار تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی این شهرستان لکه گیری شده است.

ضیاء فکری با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته راهداران ۲۳۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی این شهرستان را قنو زنی انجام داده اند گفت: در این مدت بیش از ۵۰۰ کیلومتر از حریم راه اصلی، روستایی، شوسه و راه مرزی این شهرستان تسطیح، رگلاژ و تیغ زنی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در بازدید از محور بیله سوار صیانت و حفاظت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و تصریح کرد: با حضور گشت راهداری در محور‌ها تا کنون در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۳۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ وبرابر مقررات ۵ مورد مجوز ساخت و ساز نیز صادر شده است.

فکری با هدف هشداری و آگاه سازی رانندگان برای ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور در جاده تهیه و نصب ۳۹۰ عدد علائم اخطاری و انتظامی و همچنین نصب ۳۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی را در جاده‌های شهرستان بیله سوار یادآور شدو اظهار کرد: در مدت یاد شده سرویس دوره‌ای ۱۰ دستگاه از ماشین آلات سنگین و سبک راهداری نیز توسط راهداران این شهرستان انجام شده است.

او در بخش پروژه‌های راه روستایی به بهسازی ۱۲ کیلومتر از راه روستایی قره دره اشاره کرد و افزود: از این مقدار ۹ کیلومتر آسفالت اجرا شده و مابقی مسیر زیرسازی انجام و آماده آسفالت است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در ۹ ماهه گذشته از اجرای آسفالت ۲کیلومتر ازراه روستایی گوردگل – نورالدین و بهسازی ۳ ونیم کیلومتر از پروژه راه روستایی آلی کندی خبرداد و گفت: کل مسیر پروژه آسفالت اجراشده و به بهره برداری رسیده است.

فکری اظهار کرد: ۳ کیلومتر از آسفالت راه روستایی اجاق قشلاقی در حال اجراء بوده و همچنین راه روستایی شاه تپه سی به طول ۲.۵ کیلومتر آماده آسفالت است که در صورت مساعد شدن شرایط جوی اجرا خواهد شد.

او با اشاره به اینکه ۴ کیلومتر از احداث باند دوم کمربندی بیله سوار در تیر ماه به بهره برداری رسیده افزود: لکه گیری و روکش آسفالت قطعه (۱) و (۲) محور گرمی – بیله سوار نیز به اتمام رسیده و آسفالت داخل جعفر آباد بطول ۴۰۰ متر و به عرض ۱۷ متر اجراء شده و چهارصد متر باقی مانده در صورت آماده شدن زیرسازی توسط شهرداری جعفر آباد اجراء خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.