مشترکین آب مراقب یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبی باشند

روابط عمومی آب و فاضلاب آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به ورود جبهه هوای سرد و بارش برف، مشترکین از یخ‌زدگی کنتور آب پیشگیری کنند.

روابط عمومی آب و فاضلاب آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به ورود جبهه هوای سرد و بارش برف، مشترکین از یخ‌زدگی کنتور آب پیشگیری کنند و نسبت به عایق‌بندی تاسیسات آب منازل خود به ویژه کنتور آب اقدام نمایند.

در این اطلاعیه استفاده از پوشش پشم شیشه، گونی و الیاف مصنوعی، خاک اره، پوشال، پارچه و عایق‌های پلاستیکی در محفظه کنتور بهترین راهکار برای پیشگیری از یخ‌زدگی کنتور و تاسیسات آب توصیه شده است.

آب و فاضلاب استان توصیه کرده است: در صورت یخ‌زدگی کنتور، مشترکین از حرارت مستقیم برای رفع یخ‌زدگی استفاده نکرده و از ریختن آب گرم بر روی کنتور یخ‌زده نیز خودداری کنند.

برپایه اطلاعیه آبفای استان مشترکین برای اینکه بتوانند مانع از یخ‌زدگی کنتور آب شوند، می‌بایست برای حوضچه آن درب مناسب و استانداردی تهیه کنند که مانع از ورود سرما به داخل حوضچه شود.

در این اطلاعیه به شهروندان توصیه شده است: با جلوگیری از ورود آب‌های سطحی به داخل حوضچه‌های کنتور، از وقوع یکی از عوامل مطرح در یخ‌زدگی کنتور‌های آب پیشگیری خواهد شد.

شهروندان می‌توانند هرگونه حادثه آب و فاضلاب را به صورت شبانه‌روزی به شماره ۱۲۲ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.