ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب به تأسیسات آب

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: مشترکین به منظور جلوگیری از یخ زدگی کنتور‌های آب و لوله‌های روباز اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

امامی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: نگهداری بهینه از کنتور‌های آب و لوله‌های روباز برای جلوگیری از یخ‌زدگی در فصل زمستان و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تأسیسات در فصل زمستان ضروری و به عهده مشترکین است.

او با اشاره به برودت هوا و پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما و احتمال ترکیدگی لوله‌های رو باز و کنتور‌های آب مشترکین از مردم درخواست کرد نسبت به استفاده از پوشش‌های مناسب از جمله پشم شیشه، موکت و گونی برای عایق‌بندی کنتور‌ها و لوله‌های روباز اقدام کنند.

امامی عنوان کرد: مشترکین باید در زمان بروز یخبندان از اقداماتی از قبیل ریختن آب جوش بر روی کنتور که موجب ترکیدگی لوله‌ها و کنتور می‌شود و باز گذاشتن شیر آب که موجب هدررفت آب آشامیدنی و افزایش میزان قبوض آب بهای مصرفی مشترکین خواهد شد جدا خودداری کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب با شماره تماس ۱۲۲ در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگوی سوالات و راهنمایی هم استانی‌ها است وضرورت از این رو از مشترکان محترم تقاضا می‌شود در صورت بروز و یا مشاهده هرگونه مشکل با این مرکز تماس حاصل کنند.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، یخ زدگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.