اسکان اضطراری ۳۶۰ مسافر گرفتار برف در گناباد

فرماندار گناباد گفت: در پی بارش شدید برف و لغزندگی سطح جاده‌ها، ۳۶۰ مسافر گرفتار برف در شهرستان گناباد اسکان اضطراری شدند.

رضا نصیری فرماندار گناباد گفت: در پی بارش شدید برف و لغزندگی سطح جاده‌ها ۳۶۰ مسافر ۹ دستگاه اتوبوس بیرجند به سمت مشهد و ۱۵ دستگاه وسیله نقلیه شخصی در طول مسیر و در محل مرقد علامه بهلول گنابادی و مسجد روستای نجم آباد شهرستان گناباد اسکان اضطراری شدند. علاوه بر مواد غذایی اقلام مورد نیاز مانند پتو و نان و چای در بین مسافران توزیع شد.

وی افزود: با توجه به احتمال بارش شدید برف و یخبندان در محور‌های مواصلاتی طی چند روز آینده علاوه بر این ۲ مکان، سه محل اسکان اضطراری دیگر و در مجموع پنج مکان در این شهرستان برای اسکان مسافران در راه مانده و گرفتار در برف در طول جاده‌های این شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار گناباد ادامه داد: با هماهنگی با مدیریت جهاد کشاورزی گناباد تعدادی نانوایی در این شهر برای پخت نان مورد نیاز مسافران در راه مانده به صورت فوق العاده و تا پاسی از شب فعال بودند.

نصیری بیان کرد: به دلیل بارش شدید برف، محور مواصلاتی کوهستانی گناباد به سمت فردوس استان خراسان جنوبی از سه شنبه شب تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی تصریح کرد: همچنین جاده کاخک گناباد به سمت سرایان استان خراسان جنوبی هم که از عصر سه شنبه به دلیل کولاک شدید برف مسدود شده بود همچنان بسته است و امکان تردد در آن وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.