رئیس سازمان برنامه و بودجه:

نمایندگان مجلس با درصد بالایی به کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ رای دادند

میرکاظمی گفت: نمایندگان مجلس با درصد بالایی به کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ رای دادند و ان‌شاءالله در ادامه هم تعامل خوبی با مجلس داشته باشیم.

مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ درباره ارزیابی چهار روزه این کمیمسیون گفت: چهار روز در سه شیفت و با وسواس منابع و مصارف کلیات بودجه بررسی شد و برنامه‌هایی که دولت دنبال می‌کرد را مورد نقد قرار دادند.

وی افزود: جمع‌بندی بسیاری خوبی داشتیم و نمایندگان مجلس با درصد بالایی به کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ رای دادند و ان شا الله در ادامه هم تعامل خوبی با مجلس داشته باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۷ دی ۱۴۰۱
با تعیین جداکثر 20 درصد افزایش حقوق ها با توجه به نرخ تورم بالای 40 در صد پیداست که دولت و مجلس تعامل فوق العادهای برای رفع مشکلات بخش عظیمی از جامعه چه کارمند و چه کارگر را دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
سلام و عرض ادب و احترام، خواهشان بازنگری کنید در افزایش حقوق ها، طبق قانون حقوق ها باید بر اساس تورم واقعی که الان بالای 60 درصد شده و خط فقری که الان بالای 18 میلیون شده افزایش پیدا کند، این حقوق‌های کم جوابگوی ده روز زندگیه، حقوق‌ها ریالی شده هزینه ها دلاری، خواهشان رسیدگی بفرمایید. ممنون.
آخرین اخبار