اعتصاب غذای زندانیان سعودی در اعتراض به احکام ناعادلانه

زندانیان سعودی به دلیل احکام ناعادلانه ای که علیه آنها صادر شده است اقدام به اعتصاب غذا کردند.

 فرزندان «سفر الحوالی» از مبلغان بازداشت شده به دست رژیم آل سعود در اعتراض به احکام صادره علیه آنان و در سایه نبود محاکمه عادلانه خود اعتصاب غذا کردند.

به گزارش پایگاه اینترنتی عربی ۲۱، حساب کاربری «زندانیان اندیشه» در توییتر اعلام کرد عبدالرحمن، عبدالله و عبدالرحیم فرزندان سفر الحوالی واعظ و مبلغ مشهور سعودی در اعتراض به احکام غیرمنصفانه صادر شده علیه آن‌ها و عدم رسیدگی عادلانه به اتهاماتشان دست به اعتصاب غذا زده اند.

عربی ۲۱ نوشت: مقامات سعودی «الحوالی» را به همراه فرزندانش چند روز پس از انتشار کتابی منسوب به وی در شبکه‌های اجتماعی که حاوی انتقادات تند از خاندان حاکم بر عربستان سعودی بود، بازداشت کردند، اما در فوریه ۲۰۲۱، ابراهیم الحوالی را آزاد کردند، اما «عبدالرحیم، عبدالله و عبدالرحمن» فرزندان او را را در بازداشت نگه داشتند.

گفتنی است کتاب منسوب به «ابراهیم الحوالی» شامل سه هزار صفحه است که در آن الحوالی در مورد میلیارد‌ها دلار از پول‌هایی که عربستان سعودی و کشور‌های حاشیه خلیج (فارس) در سفر تاریخی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به ریاض در اواسط سال ۲۰۱۷ خرج کردند، صحبت کرده است.

الحوالی در پایان کتاب خود با نام «مسلمانان و تمدن غرب» سه توصیه به علما، مبلغان و خاندان حاکم بر کشور عربستان سعودی کرده است. وی همچنین از دیکتاتور‌های عرب در کشور‌های یمن، مصر و لیبی که اموال مردم را حیف و میل کردند به شدت انتقاد کرده و خواستار عبرت از سرنوشت آن‌ها شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۸ دی ۱۴۰۱
اینجور مشخصه سیاست داخلی عربستان به علت این که رفاه اقتصادی و امنیت سیاسی برای قشر خاصی وبه همه شریعت ها و قشرها داخل کشور خودش بیشتر جنبه سرکوب و ارعاب کوتاه مدت خواهد بود وجنگ داخلی بزرگی بوجود خواهد آمد حتی با وجود سیاهی شب
آخرین اخبار