تسهیلاتی برای خرید از نمایشگاه فرش اصفهان

معاون بازرگانی سازمان صمت استان اصفهان از ارائه مشوق‌هایی برای خرید فرش از نمایشگاه فرش اصفهان خبر داد.

اسماعیل نادری، در نشست خبری بیست‌وپنجمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان گفت: در این نمایشگاه بانک آینده غرفه‌ای دارد و تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید فرش دستباف پرداخت می‌کند.

او ادامه داد: همچنین بخشی از فرش‌های نمایشگاه به صورت اقساطی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه تعداد بافنده‌های رسمی فرش دستباف در اصفهان به کمتر از ۲۰ هزار نفر رسیده، اظهار کرد: بین مرکز ملی فرش، تشکل‌ها و سازمان تأمین اجتماعی، تفاهم‌نامه‌ای برای بازرسی‌ها و جایگزینی افراد بیمه شده شکل گرفت، اما این سازمان به تفاهم‌نامه توجهی ندارد و سلیقه‌ای عمل می‌کند.

نادری افزود: تلاش می‌کنیم این مسئله در استان اصفهان رفع و با قطع بیمه هر بافنده، یک بافنده دیگر بیمه شود.

او ادامه داد: در همه رویداد‌هایی که برگزار می‌شود به دنبال تغییر نگرش مردم و مسئولان به هنرصنعت فرش دستباف هستیم تا جایگاه واقعی خود را بار دیگر به دست آورد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان هم در این نشست خبری گفت: بیست‌وپنجمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان از پنجم تا دهم بهمن با مشارکت ۱۱ استان در محل برگزاری نمایشگاه‌های اصفهان دایر می‌شود.

احمدرضا طحانیان افزود: همچنین نمایشگاه مجازی فرش دستباف به مدت سه ماه دائر خواهد بود؛ و در این زمینه برای گروه‌های تجاری از روسیه و بلاروس، همچنین کنسولگری‌های مختلف اطلاع‌رسانی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.