فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد

جهاد در برف و بوران/ خدمات رسانی گروه‌های جهادی در سراسر استان یزد

سردار زارع کمالی گفت: ۱۸۰ گروه جهادی واکنش سریع در زمان برف و بوران به مردم و روستا‌های استان یزد خدمت‌رسانی کردند.

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: نیرو‌های جهادی پایگاه‌های بسیج برای بازگشایی مسیر‌های مواصلاتی در نقاط سردسیر استان شبانه روز فعال و در همه مناطق استان نمایندگان گرو‌های جهادی آماده اقدام در شرایط بحرانی احتمالی هستند.

زارع کمالی خاطرنشان کرد: بسیج تنها ارگان خدمت رسانی است که در دورافتاده‌ترین نقاط استان پهناور یزد به طور دائم حضور دارد و در بسیاری از مواقع بحرانی نخستین افراد کمک رسان نیز بسیجیان هستند.

او عنوان کرد: تمام تجهیزات لجستیکی سپاه نیز برای پشتیبانی از ارگان‌های امداد رسان در مناطق حادثه خیز به صورت آماده باش درآمده اند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطر نشان کرد: تعدادی از سالن‌های ورزشی متعلق به سپاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج که مجهز به سیستم گرمایشی هستند، را نیز می‌توانیم برای کمک رسانی به افراد مانده در راه آماده کنیم.

سردار زارع کمالی گفت: ۱۸۰ گروه جهادی واکنش سریع از بین ۹۸۰ گروه جهادی استان یزد، برای خدمت رسانی در بحران آمادگی خود را اعلام کردند.

او افزود: همدلی در دو سیل اخیر استان یزد نشان داد، بسیج و سپاه چه قدرت عظیمی در خدمت رسانی و اقدام به موقع در بحران دارد و نمایندگان سپاه الغدیر استان یزد در ستاد مدیریت بحران استانداری نیز جهت هم افزایی بیشتر حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار