امام جمعه سنندج:

همت دولت به سمتی باشد که فقر و محرومیت از زندگی مردم زدوده شود

ماموستا رستمی گفت: ایران دارای منابع، معادن، نخبگان و ظرفیت‌های طبیعی فراوانی است بنابراین همت دولت باید به سمتی باشد که فقر و محرومیت از زندگی مردم زدوده شود.

امام جمعه سنندج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: تحریم های اقتصادی دشمن و عدم استفاده درست از منابع طبیعی و انسانی موجب شده که مردم در تنگنای مالی و معیشتی باشند.

ماموستا فایق  رستمی گفت: هر کاری که در کشور صورت می‌گیرد، ابتدا باید در راستای رفع فقر و مشکلات اقتصادی و ایجاد رونق در زندگی مردم باشد.

او یادآور شد: ایران دارای منابع، معادن، نخبگان و ظرفیت‌های طبیعی فراوانی است بنابراین همت دولت باید به سمتی باشد که فقر و محرومیت از زندگی مردم زدوده شود.

ماموستا رستمی تاکید کرد: البته دولت به تنهایی قادر به رفع تمام مشکلات نیست و مردم و دستگاه‌های دیگر نیز باید دولتمردان را در راستای برطرف کردن دغدغه‌ها و مشکلات اقتصادی و ایجاد توسعه و آبادانی یاری کنند.

امام جمعه سنندج به غمخواری پیامبر(ص) نسبت به فقرا اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان نیز باید منش و رفتار حضرت رسول(ص) را سرلوحه کار خود قرار دهند و دلسوزانه برای رفع مشکلات اقتصادی گام بردارند.

او در ادامه خطبه های این هفته از تلاش های نیروهای راهداری و امدادی در روزهای برفی و یخبندان تقدیر کرد و گفت: خدمت به مردم از والاترین امور بوده و همه ما قدردان تلاش های شبانه روزی نیروهای راهداری و امدادی هستیم.

خطیب جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها به روز آخرت و قیامت پرداخت و اظهار کرد: امروز کسانی که به دستورات خداوند و پیامبر(ص) عمل کنند، شان آنان از صحابه دوران رسول‌الله(ص) بالاتر است.

او افزود: نشر ارزش های اسلامی در جامعه موجب تعالی و عزت است و در این راستا باید همه ما احساس مسئولیت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.