بیش از ٣٠٠ مهاجر عمدتا افغانستانی از اردوگاهی در پاریس تخلیه شدند

۳۲۵ تن از مهاجران که عمدتاً از کشور افغانستان بودند از یک اردوگاه موقت در زیر مترو در امتداد بلوار دولا ویلت پاریس به تازگی تخلیه شدند.

به نقل از رسانه‌های خبری بار دیگر یک اردوگاه مهاجران در پاریس از سوی مقامات تخلیه شد؛ به گفته منابع، تعداد آنها ۳۲۵ تن بوده که عمدتاً مهاجران تازه وارد از افغانستان هستند. مهاجران در این اردوگاه موقت در زیر مترو در امتداد بلوار دولا ویلت در منطقه نوزدهم پاریس خیمه زده بودند.

پرفکتور پاریس اعلام کرد که صبح سه شنبه سرویس‌های دولتی در اردوگاه فرستاده شدند تا مهاجرانی را که در خیابان می‌خوابیدند به مراکز پذیذایی مهاجران انتقال دهند.

به گفته پرفکتور ١۶٨ تن از آنها به منطقه خارج از ایل دوفرانس و ۱۵۷ تن دیگر در حوزه ایل دوفرانس به مراکز انتقال داده شدند. به گفته این منبع، مهاجران انتقال داده شده به مراکز پذیرایی در بخش هایی اداری مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

تخلیه اردوگاه در اوایل صبح در نزدیک متروی استالینگراد در کنار جاده بلوار دوله ویلت انجام شد. این حداقل چهارمین تخلیه اردوگاه مهاجران است که در زمستان امسال صورت می‌گیرد.

نبود سرپناه یکی از مشکلات عمده مهاجران در فرانسه است. سازمان های غیردولتی همواره از مقامات به دلیل عدم حمایت از مهاجران انتقاد می‌کنند. از سوی دیگر مهاجران بار ها از اردوگاه ها تخلیه شده و به مراکز انتقال داده می‌شوند اما به دلیل مشکلات و عدم رسیدگی دوباره در اردوگاه ها جمع شده و خیمه می‌زنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار