استاندار خراسان جنوبی؛

تصمیم پارلمان اروپا، خارج از چارچوب ضوابط و قوانین بین المللی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: تصمیم پارلمان اروپا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، خارج از چارچوب ضوابط و قوانین بین المللی است.

 قناعت در نشست جمعی از مدیران کل و فرمانداران خراسان جنوبی گفت: مگر می‌شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که براساس قانون شکل گرفته و طبق ضوابط اقدام می‌کند، در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد؟

او افزود: دوست و دشمن اذعان دارند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از بزرگترین و مؤثرترین نیرو‌های مسلحی است که جلوی تروریست‌ها ایستاده و نگذاشته است که در هیچ جای دنیا به مردم ستم کنند.

استاندار با اشاره به روند شکل گیری گروه تروریستی داعش، اظهار کرد: آمریکا و اتحادیه اروپا داعش را ایجاد کردند تا با استفاده از آن، خاورمیانه جدید را شکل دهند و جلوی پیشرفت و توسعه و انعکاس انقلاب را در اقصی نقاط دنیا بگیرند.

قناعت با تأکید بر این که هدف اصلی از شکل دادن داعش، جلوگیری از نفوذ نرم جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: آن‌ها قصد داشتند با استفاده از گروه‌های داعشی، عراق، سوریه، لبنان، یمن و ... را بگیرند و در ایران هم جولان بدهند، اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانع شد و به آن‌ها اجازه چنین خطایی را نداد.

او بیان کرد: این که عراق و سوریه سقوط نکردند و اسراییل همچنان محدود و محصور ماند، صرفاً به جهت جانفشانی ها، مبارزات و مدیریت درست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

به گفته قناعت؛ همه این توفیقات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه حمایت‌های مردم انقلابی و متدین ایران و تحت رهبری‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

استاندار با غیر حرفه‌ای و غیر منطقی خواندن قطعنامه پارلمان اروپا، گفت: این اقدامات اگر چه تحریک برانگیز است، اما راه به جایی نخواهد برد و بیشترین ضرر و زیان‌های آن به خود اتحادیه اروپا برخواهد گشت.

قناعت با بیان این که ما با توان سپاه پاسداران، عین الاسد را زدیم و هیچ کس جرأت نکرد هیچ واکنشی به این ضربه داشته باشد، تصریح کرد: این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که تمامیت ارضی ایران و کشور‌های همسایه را حفظ کرد و نگذاشت داعش وحشی این کشور‌ها را سرنگون کند.

او ادامه داد: این‌ها بعد این که دیدند داعش توفیقی برایشان به همراه نداشت و نتوانستند در موضوع اغتشاشات و تجزیه طلبی‌ها و اقدامات کوموله‌ها موفق شوند و همه این شکست‌ها را از چشم نیرو‌های مسلح و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌دیدند، لذا دست به چنین حرکتی زدند.

به گفته استاندار؛ کفگیر فتنه‌ها و شیطنت‌های دشمنان به ته دیگ خورده و آن‌ها هیچ چیز دیگری برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران در چنته ندارند، به همین دلیل دست به چنین حرکت ناشیانه‌ای زده اند.

قناعت تأکید کرد: همه ما با حواس مان باشد که مراقب طراحی‌های دشمن باشیم و نگذاریم بر روی کوچکترین و کمترین ضعف هامان، موج سواری کنند.

او گفت: این تکلیف همه ماست که برای رفع مشکلات کشور کمر همت ببندیم و عزم مان را جزم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار