فرزند آوری راه نجات کشور

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: فرزندآوری و صیانت از جمعیت به عزم همگانی نیاز دارد و همه مردم و مسئولان باید برای تحقق آن بیش از گذشته تلاش کنند.

حجت‌الاسلام امامی نماینده نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی یزد در جلسه توجیهی صیانت از جمعیت و فرزند آوری سالم در شهرستان خاتم گفت: یکی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزایش جمعیت و جلوگیری از حرکت کشور به سمت پیری است.

او افزود: آموزش و مشاوره زوج‌های جوان در رابطه با صیانت از جمعیت و خودداری از تک فرزندی و بی‌فرزندی امر بسیار مهمی است که باید با فعالیت‌های فرهنگی گسترده و رسانه‌ای همگان را برای افزایش جمعیت و فرزندآوری تشویق کرد.

امامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به صورت مستمر نسبت به موضوع جمعیت و ارائه راهکار‌های مناسب در این زمینه تاکید دارند بیان کرد: موضوع بحران جمعیت با هیچ بحرانی قابل مقایسه نیست بنابراین لازم است که این موضوع به صورت جدی به ویژه در حوزه بهداشت مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: آگاهی رساندن به مردم در رابطه با خطرات سالمندی جمعیت، فواید جوانی جمعیت و پرورش انسان‌های کامل و سالم از نظر سلامت جسم و روح در جامعه، عوامل مؤثر در بارداری، تبعات تأخیر در بارداری، فاصله سنی مناسب بین فرزندان و سیاست‌های کلی جمعیت از اهداف جلسه توجیهی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
فرزنداوری بدبختی مردم
Iran (Islamic Republic of)
Mfg
۱۸:۰۶ ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
والا ما جوان ها از خدامون است بچه دار بشیم وقتی کیس مناسب ازدواج نیست انتظار بچه دار شدن نداشته باشید اکثر دخترها معتاد یا سیگاری یا با این پوشش افتضاح هستند اگر با این دخترها ازدواج کنیم دو روز نشده درخواست طلاق می دهند به جای خوشبختی برای آدم بدبختی میارند
آخرین اخبار