امام جمعه بافق:

دستاورد‌های انقلاب در سایه استقلال کشور است

حجت الاسلام سعادت فر گفت: باید قدردان نعمت‌های انقلاب از جمله امنیت، پیشرفت‌های علمی و... باشیم و برای آن‌ها شکرگزاری کنیم.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر، امام جمعه بافق گفت: نعمت هایی، چون امنیت، پیشرفت‌های علمی و پژوهشی و درخشش دانشمندان ایرانی در شرکت‌های دانش بنیان که هر روز خبر خوبی از آن می‌شنویم، در سایه استقلال کشور است.

او گفت: منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور نیستیم، اما باید بدانیم در جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم و دشمن در حال آرایش جنگ ترکیبی است.

امام جمعه بافق تصریح کرد: مدیریت کرونا در کشور یکی از مواردی است که دولت انقلابی توانسته از پس آن بربیاید.

سعادت فر بیان داشت: امروز کشور در وفور نعمت و وضع زندگی نیز خوب است هر چند مشکلاتی وجود دارد، اما امکانات نیز فراهم است.

او گفت: فقر مربوط به طاغوت بود و اوضاعی که مردم در آن روزگار داشتند، اما امروز به برکت انقلاب باید شکر گزار نعمت‌های آن باشیم.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با کار و تلاش، پیشرفت و توسعه اتفاق می‌افتد و با سنگ اندازی و نادیده گرفتن دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی اتفاق نمی‌افتد.

سعادت فر با اشاره به جریان نفوذ و مشاورانی که در این جریان همراهی داشتند گفت: امروز شناخت ولایت اولویت است و باید نفوذپروان هم شناسایی شوند.

او افزود: جریان نفوذ مسئول یا مشاور تصمیم سازی بوده است که باید نفوذ پرور‌ها شناسایی شوند و از اشراف اطلاعاتی و سپاه و مواضع حکیمانه رهبر در این راستا تشکر می‌کنیم.

امام جمعه بافق خاطر نشان کرد: راه اهل بیت (ع) رفتن و زمینه سازی ظهور که هدف عالی انقلاب دشمنی هزینه دارد و بدون هزینه نمی‌شود.

او گفت: خلاف بصیرت است که توانمندی‌ها و خدمات نظام را نبینیم چراکه دشمن می‌خواهد این‌ها نادیده گرفته شود درحالیکه با انقلاب اسلامی طاغوت لگد مال شد و پیشرفت صورت گرفت.

فرارسیدن ماه رجب و ایام اعتکاف و ضرورت بهره گیری از فیوضات این ایام، تببین وظایف خانواده و زن در اسلام و آموز‌های دینی در این رابطه از موضوعات دیگری بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.