میز خدمت استانداری باید ناظر بر عملکرد مردمی مدیران دستگاه‌ها باشد

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس میز خدمت استانداری را ناظر بر عملکرد مردمی مدیران دستگاه‌ها دانست.

اسماعیل محبی پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با حضور در میز خدمت استانداری ضمن بررسی روند پاسخگویی به مراجعه کنندگان، عملکرد کارشناسان میز خدمت را فرصتی برای خدمت به مردم برشمرد و ضمن تشکر از سعه‌ی صدر، بردباری و پاسخگویی دغدغه مندانه کارشناسان میز خدمت، خاطر نشان کرد این فرصت را مغتنم بدانید.

او، هم چنین بر ضرورت ریل گذاری صحیح مسیر حصول نتیجه‌ی درخواست‌های مراجعین، تاکید کرد و گفت: گاهی اوقات به دلیل عدم اطلاع کافی، مسیر مطالبه‌ی درخواست مردم اشتباه انتخاب شده و باعث می‌شود که شخص به نتیجه‌ی مطلوب نرسد. وظیفه و نقش برجسته‌ی کارشناس میز خدمت در ارائه مشاوره به مردم، همین ریل گذاری صحیح و هدایت به سمت سازمان و دستگاه مربوطه است.

معاون استاندار فارس گفت: با توجه به اینکه میز خدمت ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم دارد، باید چشم و گوش استاندار باشد و علاوه بر فعال سازی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، نقش نظارتی بر دستگاه‌ها را نیز ایفا کند.

او، همچنین ارجاع مستقیم و هدفمند مردم با پشتوانه‌ی هماهنگی و نظارتی میز خدمت استانداری به دستگاه مربوطه می‌تواند روند حصول نتیجه را تسریع نمایند دانست و میز خدمت استانداری را ناظر بر عملکرد مردمی مدیران دستگاه‌ها دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.