طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های کردستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: به مناسبت دهه فجر طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرایم دیرکرد در کتابخانه‌های عمومی کردستان اجرا می‌شود.

محمد مخدومی با بیان اینکه که این طرح از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه سال جاری اجرا می‌شود، اظهار کرد: علاقمندان برای استفاده از این طرح می‌توانند در مدت یاد شده به کتابخانه مورد نظر خود به صورت حضوری مراجعه کرده و عضو شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: همچنین کسانی که امکان مراجعه حضوری در زمان مقرر را ندارند می‌توانند ابتدا به پرتال کتابخانه‌های عمومی به نشانی https://www.samanpl.ir/ مراجعه کنند و کد عضویت رایگان را که در بالای صفحه، سمت چپ مشخص شده است دریافت کنند.

او افزود: پس از دریافت کد تخفیف که به شماره همراه شخصی آن‌ها پیامک می‌شود می‌توانند به کتابخانه موردنظر مراجعه کنند و مراحل نهایی تکمیل عضویت توسط کتابداران برای آن‌ها صورت می‌گیرد.

مخدومی با بیان اینکه استفاده از کد عضویت رایگان ویژه دهه فجر تا پایان بهمن ماه معتبر است، افزود: علاقمندان در این مدت فرصت دارند که با دریافت کد عضویت رایگان و مراجعه به کتابخانه مورد نظر کارت عضویت خود را برای مدت یک سال دریافت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان همچنین به طرح بخشودگی جرایم دیرکرد اشاره کرد و گفت: بر اساس این طرح نیز اعضایی که کتاب به امانت برده اند، اما با گذشت زمان تعیین شده کتاب‌ها را به کتابخانه عودت نداده اند با مراجعه به کتابخانه و تحویل کتاب‌ها از بخشودگی کامل جریمه بهره‌مند شوند.

او به برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر نیز اشاره کرد و افزود: همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر، کتابخانه‌های عموم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با شعار «ایران؛ سرزمین فرهنگ و کتاب» به استقبال جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌رود.

مخدومی با اشاره به برگزاری ۱۵۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان به مناسبت دهه فجر، عنوان کرد: نشست‌های کتاب خوان، بازدید مدارس از کتابخانه‌های عمومی، رونمایی از کتاب، جلسات نقد کتاب و مطالعاتی، نمایشگاه‌های کتاب کتابخانه‌ای و. از جمله این برنامه هاست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان با دعوت از علاقمندان برای مشارکت در برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی، عنوان کرد: حضور علاقمندان در کتابخانه‌های عمومی سبب افزایش کیفی و کمی و اثرگذاری بیشتر برنامه‌ها می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.