از محل تسهیلات تبصره ۱۸؛

سهم اعتبارات اشتغالزایی خراسان جنوبی ۵۰ درصد افزایش یافت

سهم خراسان جنوبی از محل تسهیلات تبصره ۱۸ برای ایجاد اشتغال ۵۰ درصد افزایش یافت.

ذاکریان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با اشاره به اینکه از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، سهم هر استان دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده بود، گفت: برای رسیدن به کاهش نرخ بیکاری در خراسان جنوبی سهم استان از این محل ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان شد که یک رشد ۵۰ درصدی خواهد داشت.

او با بیان اینکه این طرح در یک بازه زمانی ۳ ساله اجرایی خواهد شد، افزود: از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲ هزار و ۸۹۰ طرح مصوب داشتیم.

ذاکریان با اشاره به اینکه تاکنون از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ مبلغ ۸۶۸ میلیارد تومان تسهیلات در قالب هزار و ۳۳۶ طرح پرداخت شده است،  ادامه داد: ما مدعی العموم سرمایه گذاران در تمام زمینه‌ها هستیم و دغدغه‌هایشان را رسیدگی می‌کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همچنین در زمینه سهام عدالت عنوان کرد: در مجموع از ابتدا تاکنون، برای افرادی که ارزش اولیه سهام عدالت آن ها ۴۹۲ هزار تومان بوده یک میلیون و ۵۱۲ هزار تومان و برای افرادی که ارزش اولیه سهام عدالت آن ها ۵۳۲ هزار تومان بوده است یک میلیون و ۶۳۴ هزار تومان و برای افرادی که ارزش اولیه سهام آن ها یک میلیون تومان بوده، ۳ میلیون و ۵۱ هزار و ۷۰۰ هزار تومان سود واریز شده است.

او در مورد اطلس سرمایه گذاری خراسان جنوبی هم افزود: تاکنون ۵۱ لایه اطلاعاتی از پهنه ۱۵ میلیون هکتاری خراسان جنوبی شناسایی شده و در مجموع ۱۱۷ زمین در قالب ۹۰ طرح سرمایه گذاری آماده پیشنهاد به سرمایه گذار داریم.

ذاکریان با تأکید بر اینکه تا پایان بهمن اطلس سرمایه گذاری تحت وب خواهد شد، گفت: در این صورت فرایند اخذ استعلام از دستگاه‌های اجرایی و زمان بر شدن آن حذف می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری سرمایه گذار نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار