برخورد قاطعانه با کم فروشی

مدیرکل استاندارد مازندران از برخورد قاطعانه با کم فروشی خبر داد.

محمد ملاعلی پور مدیر کل استاندارد مازندران با اشاره به آغاز پایش، نظارت و برخورد قاطعانه با کم فروشی و پیگیری‌های صورت گرفته، گفت: ۸۰ قلم کالا از ابتدای آغاز طرح در استان، از واحد‌های تولیدی صنایع غذایی، شیمیایی... و ۲۷ قلم کالا از سطح بازار مازندران ارزیابی شدند.

او از کشف ۴۴ مورد کم فروشی در واحد‌های تولیدی و سطح بازار استان خبر داد و گفت: برای واحد‌های تولیدی مربوطه، اخطار کتبی صادر می‌شود.

ملاعلی پور با توصیه به این که واحد‌های تولیدی وزن و حجم‌های درج شده بر روی بسته بندی فرآورده‌های خود را با دقت بررسی کنند، افزود: این اداره کل بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت و غیر استاندارد جلوگیری می‌کند.

او با اشاره به این که رییس جمهور، کیفیت کالا را یکی از مسایل مهم و محوری در تولید کالا عنوان کرده است، گفت: هدف مهم، تولید کالای استاندارد است و سازمان استاندارد به عنوان یک مرجع حاکمیتی و دستگاه نظارتی موظف به نظارت بر کیفیت کالا‌ها می‌باشد.

ملاعلی پور افزود: سامانه ۱۵۱۷ اداره کل استاندارد مازندران، آماده دریافت گزارش و شکایات مردمی در زمینه کالا‌های غیر استاندارد و یا دارای استاندارد فاقد کیفیت است و شکایت‌های مردمی در اسرع وقت برای رسیدگی در اختیار کارشناسان مربوطه قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار