وصیت نامه امام الگویی برای سبک زندگی ماست

وصیت نامه امام روح الله که برگرفته از قرآن، آیات و روایات است می‌تواند الگویی برای سبک زندگی اجتماعی و سیاسی ما باشد.

حجت‌الاسلام ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در مراسم چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده کارکنان انتظامی ج. ا. ایران گفت: کسانی که با قرآن مانوس هستند قدر و ارزش آنرا بهتر از همه می‌دانند و شما عزیران قرآنی می‌دانید سبک زندگی قرآنی چه تاثیری در زندگی شخصی و اجتماعی دارد و اگر سخنی هم گفته می‌شود در حقیقت یادآوری شان و منزلت قرآن است.

وی بیان کرد: انقلاب ما به قرآن وابسته است و ۲۲ بهمن سرآغاز عینیت یافتن تمام ارزش‌های انقلاب و بهار آن است. وصیت نامه امام روح الله که برگرفته از قرآن و آیات و روایات است می‌تواند الگویی برای سبک زندگی اجتماعی و سیاسی ما باشد و سخن اول بنده به همه کارکنان و خانواده‌های محترم آنان در مجموعه فراجا عمل به این وصیت نامه عبادی و سیاسی است. اگر انقلاب ما و ملت عزیز ما می‌خواهند الگویی برای جهانیان و منطقه تبدیل شوند، راهی جز تمسک به قرآن مجید ندارد. تمام هم و غم امام و خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اداره کردن جامعه بر اساس سبک قرآنی و آموزه‌های دین است و اعتقاد راسخ دارند که علت عقب ماندگی جوامع بشری دوری از قرآن است و تا زمانی که کشور‌های اسلامی، اداره حکومتشان بر اساس قرآن نباشد نمی‌توانند مدعی خادم حرمین شریفین و مرکز قرآن باشند.
ادیانی افزود: جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند ما مصداق بارز و عملی قرآن کریم است و باید کاری کنیم که قرآن سرلوحه امور زندگی فردی و اجتماعی مان گردد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: اگر بخواهیم انتظامی که امروز جامعه محور است و با مردم سر و کار دارد و به تعبیری بعنوان ویترین نظام، ایفای نقش می‌نماید، در تراز جامعه اسلامی و قرآنی نیز باشد، باید آن را بر اساس آموزه‌های قرآنی تربیت کنیم.
قرآن باید محور تمام برنامه‌های فراجا و محور تعامل فرماندهان با کارکنان قرار گیرد. امروز راه برون رفت ما از مشکلات و آسیب‌ها انس با قرآن است. بزرگترین خدمت انبیاء و اولیای الهی به بشریت هدیه قرآن کریم و خدمت بی منت و صادقانه است و راز ماندگاری و عزت همه ما نیز خدمت بی منت و بر اساس آموزه‌های قرآنی است و در واقع امور قرآنی به مجموعه اقدامات انتظامی ارتقاء منزلت می‌دهد.
وی در جمع شرکت کنندگان چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده کارکنان اشاره کرد: با انس و الفت به قرآن و تربیت فرزندان قرآنی، بسیاری از مشکلات فعلی که در زندان‌ها و مراجع قضایی شاهد آن هستیم کاسته می‌شود.
ادیانی در پایان گفت: خداوند سبحان را شاکریم که ملتی قرآنی داریم که با آموزه‌های قرآنی آشنا هستند که مصداق آن حضور چشمگیر و حداکثری آن‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار