انتشار فراخوان جشنواره کتابخوانی رضوی در کردستان

فراخوان جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) در کردستان منتشر شد.

محمد مخدومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان با بیان اینکه این جشنواره دارای ۲ بخش فردی و خانوادگی است، افزود: فراخوان دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در هفته پایانی بهمن منتشر شده است و تا یکم تیر ۱۴۰۲ ادامه دارد.

محمد مخدومی گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه معصومین (ع) و آموزه‌های آن به ویژه فرهنگ منوّر رضوی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) از طریق انتشار گسترده این آثار و اعتلای فرهنگ ایرانی متکی به فرهنگ دینی از اهداف دوازدهمین دوره این جشنواره است.

وی یادآور شد: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ضمن تمرکز بر منابع مرتبط با سیره حضرت امام رضا (ع)، دارای بخشی ویژه با محوریت حضرت امام حسن عسکری (ع) خواهد بود.

مخدومی با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های فردی یا گروهی و خانوادگی، به ۲ شیوه مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در بخش انفرادی می‌توانند متناسب با گروه سنی خود ضمن مطالعه کتاب‌ها، در هر یک از رشته‌های جشنواره شرکت کنند.

به گفته وی حداکثر زمان قابل‌قبول برای تولید محتوای چندرسانه‌ای و شرکت در این بخش، سه دقیقه و به صورت فایل MP ۴، WMV، MPG و AVI با نسبت تصویر ۱۶:۹ است.

مخدومی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره و ارسال آثار می‌توانند به نشانی razavi.samakpl.ir مراجعه کنند، اضافه کرد: مخاطبان می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۵۱۴۹۳ و پست الکترونیک samak@iranpl.ir  با دبیرخانه جشنواره در ارتباط باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.