تشدید بازرسی و نظارت بر بازار در سیرجان

فرماندار سیرجان گفت: بازرسی‌ها و نظارت بر بازار ویژه ایام نوروز از ۱۴ اسفند تا ۱۴ فروردین ماه تشدید می شود.

علی یعقوبی پور فرماندار سیرجان با تاکید بر افزایش بازرسی‌ها و برخورد با متخلفان به خصوص گرانفروشی بازار شب عید از بازرسان تعزیرات حکومتی، اداره صمت و جهاد کشاورزی شهرستان خواست تا با افزایش بازرسی‌ها از سوء استفاده و تخلف سودجویان جلوگیری به عمل آورند.

او با تاکید بر اینکه کمبودی برای تامین کالا‌های اساسی در کشور و شهرستان وجود ندارد و نظارت‌ها برای برخورد با تخلفات در عرضه تشدید می‌شود، افزود: اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ایام نوروز از ۱۴ اسفند تا ۱۴ فروردین با هدف حفظ تعادل در بازار، تامین مایحتاج عمومی مردم، جلوگیری از کمبود کالا‌ها و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها از سوی بازرسان دستگاه‌های نظارتی شهرستان صورت می‌گیرد.

فرماندار سیرجان با اشاره به سفر‌های نوروزی و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور رفاه حال شهروندان و مهمانان بیان داشت: میوه شب عید و برخی از کالای اساسی و مایحتاج عمومی نیز بر اساس پیش بینی‌ها تامین شده است و در نهایت میوه شب عید در قالب چندین غرفه در سطح شهر توزیع خواهد شد. 

یعقوبی پور تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای تامین گوشت و مرغ گرم در ایام نوروز انجام شده است و کشتارگاه‌های دام و طیور در این ایام به صورت نوبتی فعال هستند تا شهروندان در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند.

او بیان داشت:کمیسیون نظارت بر قیمت کالا‌ها و خدمات شهرستان با هماهنگی بین اتاق اصناف و اتحادیه‌ها باید نرخ کالا‌ها و خدمات اولویت دار و خدماتی را بررسی و محاسبه کنند و بازرسین  نیز باید براساس نرخنامه‌های درج شده، قاطعانه بر قیمت عرضه کالا‌ها و خدمات نظارت کرده و با متخلفان مطابق با قانون برخورد کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.