برگزاری همایش پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی در ارومیه

در آستانه ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار همایش پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی در مسجد لطفعلی خان ارومیه برگزار شد.

در آستانه ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، با حضور جمعی از بازنشستگان کمیته انقلاب اسلامی آذربایجان غربی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان همایش پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی در مسجد لطفعلی خان ارومیه برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای برنامه های ویژه و مداحی، اعیاد شعبانیه و ولادت سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز و تولد امام سجاد (ع) گرامی داشته شد.

جانشین سابق معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در این مراسم به تشریح جایگاه ویژه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و گفت؛ در مکتب شیعه پاسداری یک فرهنگ است و وظایف پاسدار با بازنشستگی در کار به پایان نمی‌رسد.

حجت الاسلام نجفی ارتباط با خدا و ولایت فقیه را از تکالیف فرهنگ پاسداری عنوان کرد و گفت؛ پاسداران انقلاب اسلامی باید با مردم باشند و با مدیریت نفس و حسن خلق خود را برای بهره مندی از بالاترین درجه الهی برخوردار کنند.

سردار مسعود خرم نیا فرمانده پیشین نیروی انتظامی آذربایجان غربی هم در این مراسم از نحوه شکل گیری کمیته انقلاب اسلامی در استان با فرماندهی مجاهد نستوه، حجت الاسلام والمسلمین حسنی گفت و تصریح کرد؛ نیرو‌های کمیته انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی به عنوان نیرو‌های مردمی از تمام اقشار پس از مبارزات انقلابی در تمام عرصه‌هایی که می‌توانست به انقلاب آسیب وارد کند ورود و با ایثار و جانفشانی از انقلاب و دستاورد‌های آن دفاع کردند.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهیدان فعال، قربانی و تمایل و خانواده‌های بزرگوار جانبازان اسدی، رنجکش و دهقانی قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.