عملیات آسمانی/ روزی که ایران نفس کشید

شب که می‌شد، این خون‌آشام از غار‌های محل زندگی‌اش بیرون می‌آمد و طبق دستور اربابانش به ریختن خون همشهریان و همنوعانش مشغول می‌شد.

سرکرده گروهکی ظالم که توانایی‌هایش در حد خرابکاری و جنایات شبانه و قتل عام مردم و غیرنظامیان بی‌گناه بود و حتی به مساجد و نمازگزاران هم رحمی نداشت.

با این اقدامات، مورد علاقه آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها برای ایجاد ناامنی در استان سیستان و بلوچستان و پس از آن در مناطق شرقی کشور قرار می‌گیرد.

تطهیر جنایات با رسانه‌های معاند

کارفرمایان گروهک جُند شیطان، خرابکاری در شرق ایران را بسیار عالی توصیف می‌کنند، اما راضی کننده نمی‌دانند بلکه خواهان افزایش عملیات‌ها به استان‌های مرکزی ایران هستند تا کل ایران تحت شعاع قرار گیرد؛ اما قبل از آن باید این گروهک و اقدامات وحشیانه آنرا تطهیر کنند.

آن‌ها از عبدالمالک ریگی درخواست فعالیت رسانه‌ای می‌کنند. در همین راستا رئیس گروهک جندالشیطان در گفتگو‌های متعددی عنوان می‌کند که تجزیه طلب نیست و خواهان احقاق حق قوم بلوچ است و کم کم در رسانه‌های آمریکایی، اسرائیلی و عربستان این گروهک به عنوان ناجی قوم بلوچ معرفی می‌شود.

گفته می‌شود این گروهک کاری با غیرنظامیان ندارد و فقط فقط افراد نظامی که به قوم بلوچ ظلم می‌کنند را مورد هدف قرار می‌دهد.

این، یکی از گفته‌های آن‌ها در رسانه‌های مختلف فارسی زبان خارجی است، اما برای مردم و همان قوم بلوچ، سوالاتی ایجاد می‌شود که چرا باید مسجدی که بخاطر سالگرد شهادت دختر پیامبر اسلام (ص) مراسمی تدارک دیده بود، مورد حمله انتحاری قرار گیرد و ده‌ها نفر از مسلمانان شهید و مجروح شوند؟

و یا مسجد جامع زاهدان که میزبان جشن میلاد امام حسین علیه السلام است عملیات انتحاری دیگری را تجربه کند و آنجا نیر دهه نفر شهید و مجروح شوند؟

عملیات آسمانی/ روزی که ایران نفس کشید

خیانت به خودی‌ها

این سوالات بی پاسخ می‌ماند تا اینکه پازل جنایات عبدالمالک ریگی به قتل عام قوم خودش می‌رسد و شهادت مولوی جنگی‌زهی و همچنین حادثه شهر پیشین در ۲۶ مهرماه ۸۸ رخ می‌دهد که در این حمله انتحاری، ده‌ها نفر از مرد م منطقه خصوصا قوم بلوچ و تعدادی از فرماندهان سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از جمله سردار شوشتری و سردار محمدزاده و سران قبایل منطقه به شهادت می‌رسند.

این خفاش خون آشام در چند مورد از اقداماتش با حمایت تیم‌های پوششی آمریکایی و اسرائیلی که در کشور‌های پاکستان و افغانستان مستقر هستند، از چنگ تیم‌های امنیتی کشورمان می‌گریزد و به دستور فرماندهان آمریکایی و اسرائیلی خود، عملیاتی بزرگ را برای ناامنی مناطق مرکزی کشور طراحی می‌کند عازم کشور امارات می‌شود تا از آنجا به بیشکک قرقیزستان برود و آخرین دستورات را بگیرد.

پشه را در هوا زدند!

این رفت و آمد‌ها مورد رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفته و زیر ذره بین است.

حالا هواپیمای حامل عبدالمالک ریگی برخواسته و به سمت قرقیزستان در حرکت است و باید از آسمان ایران بگذرد.

..به محض ورود به آسمان ایران اسلامی، هواپیمای حامل این مزدور جانی با اخطار‌های پی در پی ماموران امنیتی کشورمان مواجه می‌شود و پس از کمی سرپیچی، مجبور به فرود در فرودگاه بندرعباس می‌شود.

یک دفعه جستی ملخک

استرس و نگرانی به سراغ خفاشی می‌اید که سال‌ها چشم خود را بسته و استرس و نگرانی را برای مردمان منطقه‌اش به ارمغان آورده است.

صدای چکمه‌هایی را در راهرو هواپیما می‌شنود که با اقتدار به او نزدیک می‌شوند؛ صدایی که این بز دل قبلا آنرا جعل کرده و در منطقه تاسوکی جاده زاهدان به زابل، رعب و وحشت به دل و جان همنوعانش انداخت و بیش از ۲۸ نفر ازکودکان و جوانان منطقه‌اش را نیمه‌های شب ۲۵ اسفندماه ۸۴ شهید و زخمی کرد.او حالا با کوله‌باری از جنایت و خیانت به مردمانش در چنگ قانون است.

بالاخره خفاشی به نام عبدالمالک ریگی که سال‌ها با اقدامات خرابکارانه‌  شبانه‌اش باعث ایجاد ناامنی در مناطق مختلف جنوب شرقی کشور شده بود، بامداد سه شنبه چهارم اسفند ماه ۸۸ دستگیر شد.

حالا سالروز دستگیری این جانی متوهم، با میلاد امام حسین علیه السلام در سال جاری مصادف شده است تا شادی‌های مردم در امنیت کامل دوچندان شود و مرحمی باشد برای دل کسانی که عزیزانشان در چنین شبی به دست این مزدور جانی به شهادت رسیدند و مهمان سید و سالار شهیدان دو عالم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
بسیار عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
خدا لعنتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمدعبادی
۲۲:۵۰ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
قضاوت با خداحافظ
Iran (Islamic Republic of)
یاشار تورک
۱۹:۳۶ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
چرا فیلم اعدامشو نشون نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
اونایی ک ب نظرات منفی میدن ارزومونه یکی مثل مالک ریگی ت زندگیتون پیدا بشه تا قدر جمهوری اسلامی رو بدونید مزدورا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
به هیچ راه و روشی نمی‌توان از زحمات و جانفشانی سربازان گمنام امام زمان که حاصل آن امنیت کشور و ملت ایران است قدردانی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۰:۵۶ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
یه خط از نقش نیروی هوایی و خلبان اون اف۴ که به سمت هواپیمای ریگی شلیک کرد تا مجبور بشه بشینه مینوشتین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
مالک ریگی این یاغی خائن سگ کثیف کافر جهنمی باید بابت تقاص خون صدها بیگناه خصوصازنان وکودکان هزار بار اعدام میشد لعنت خداوندبراووپیروان وحامیانش درجهنم همدم شمرویزیدمعاویه وابوسفیان ودیگراربابان جهنمی اش خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
نازنین از شیراز
۰۰:۴۹ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
درود فراوان برسربازان گمنام امام زمان خسته نباشید دلاورمردان غیور. ما به شما سربازان گمنام کشور عزیزمان ایران افتخار میکنیم. در پناه حق باشید
آخرین اخبار