تلاش برای تروریست معرفی کردن سپاه ناشی از شکست آمریکا از نیروهای مسلح کشور است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: شکستهای مکرر آمریکا از نیروهای مسلح ایران باعث شده است تا در کمال وقاحت به دنبال معرفی کردن سپاه به عنوان نهادی تروریستی باشد.

امیرسرتیپ رضا آذریان روز یکشنبه در محفل انس و الفت نیروهای مسلح خراسان رضوی افزود: آمریکای جنایتکار، شهید سلیمانی فرمانده ارشد جبهه مقاومت که عمر خود را در مبارزه با تروریست‌های منطقه سپری کرد و باعث ایجاد امنیت در غرب آسیا شده بود را به شهادت رساند و امروز به دنبال تروریست معرفی کردن سپاه است.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی نقشه‌های دشمن را می‌شناخت، فردی بسیار مومن، متعهد، مسوولیت‌پذیر و عاشق ولایت، ائمه(ع) و مشتاق شهادت بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: آن چه باعث اقتدار و استقلال ایران اسلامی در این چهار دهه شده است وجود رهبری آگاه، حکیم و ملتی شجاع و بصیر و نیروهای مسلح مقتدر و توانمند است و تضمین انقلاب و کشور با ادامه راه شهدا و در مسیر ولایت بودن میسر است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی هم در این آیین گفت: هماهنگی و همدلی در بین ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی تحت امر مقام معظم رهبری، باعث امنیت پایدار در کشور شده است.

سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی با بیان این که امروز در حوزه نظامی و دفاعی به بازدارندگی رسیده‌ایم افزود: هم در داخل کشور و هم در مرزها امنیت بسیار خوبی حاکم است.

در پایان این مراسم از خانواده محترم سردار شهید قاجاریان و پنج خانواده دیگر شهدای ارتش و سپاه تجلیل شد.

محفل انس و الفت نیروهای مسلح خراسان رضوی به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار