درخواست امارات برای نشست فوری شورای امنیت درباره فلسطین

امارات با توجه به تحولات نگران‌کننده و اوضاع در کرانه باختری اشغالی، خواستار تشکیل جلسه فوری شورای امنیت درباره فلسطین شد.

امارات خواستار تشکیل جلسه فوری و غیرعلنی شورای امنیت سازمان ملل برای گفت‌وگو درباره تحولات در کرانه باختری اشغالی در روز سه‌شنبه (امروز) شد.

به گزارش خلیج آنلاین، بر اساس آنچه که نمایندگی امارات در سازمان ملل عصر دیروز (دوشنبه) از طریق «توییتر» اعلام کرد که «با توجه به تحولات نگران‌کننده و اوضاع در کرانه باختری اشغالی، امارات خواستار تشکیل جلسه غیرعلنی فوری شورای امنیت شد.»

درخواست این نشست در پی تشدید تنش‌های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی صورت می‌گیرد، زیرا ده‌ها شهرک نشین صهیونیست به شهر حواره و دیگر شهر‌های اطراف نابلس در شمال کرانه باختری حمله کردند. در نتیجه یک فلسطینی کشته، ده‌ها نفر زخمی و ده‌ها خانه و خودروی فلسطینی‌ها در آتش سوخت و ویران شد.

پیش از این «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات اریحا گفت: «امروز یک مجاهد جدید، عملیات دیگری را انجام داد تا اثبات کند خون مبارزه و مقاومت در رگ‌های ملت فلسطین همچنان جریان دارد.»

«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل، روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه پنجاه و دومین نشست شورای حقوق بشر در ژنو، از فرار و آوارگی میلیون‌ها نفر از خشونت در کشورهایشان در سال گذشته میلادی خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
امارات نگران سرمایه هایی است که ظرف یک دهه اخیر در سر زمین فلسطین اشغالی سرمایه گذاری کرده است.
آخرین اخبار