ورزش دوستی مردم ارومیه زبانزد است

دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا گفت: ورزش دوستی مردم آذربایجان غربی و ارومیه زبانزد است.

دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا عصر امروز در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه با ابراز خرسندی از برگزاری دومین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان در ارومیه گفت: حضور در جمع مردم ورزش دوست آذربایجان غربی افتخار آمیز است.

محمد سرور رانا با بیان اینکه به فدراسیون کبدی ایران و مسوولان شهر ارومیه برای برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان تبریک می‌گویم اضافه کرد: خیلی خوشحال هستم که این مسابقات در ایران و شهر ارومیه برگزار می‌شود، زیرا ورزش دوستی مردم منطقه زبانزد است.

سرور رانا با اشاره به اینکه کبدی هم در ایران و آذربایجان غربی توسعه قابل توجهی داشته است، ادامه داد: بازیکنان بزرگی از این استان در مسابقات مختلف کبدی حضور دارند و افتخار آفرینی می‌کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی هم در این آیین گفت: ورزش در این سرزمین پیشینه‌ای افتخار آمیز دارد و جوانان این سرزمین بار‌ها و بار‌ها باعث اهتزاز پرچم ایران در عرصه‌های بین‌المللی شده‌اند.

رضا ابراهیمی ادامه داد: میزبانی از کبدی کاران جوان مایه مباهات ماست و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی باشیم و توانمندی‌های این منطقه را به منصه ظهور برسانیم.

وی افزود: کبدی در ورزش این استان جایگاه ویژه‌ای دارد و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا رشته کبدی در استان توسعه یابد.

در این آیین تیم‌های شرکت کننده رژه رفته و برنامه‌های فرهنگی مختلفی برگزار شد.

رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان با حضور ۱۲ کشور از سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا به میزبانی شهر ارومیه از امروز آغاز شده و تا سیزدهم اسفند هم ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.