ارتش آمریکا قادر به ایمن‌سازی تراشه‌های پیشرفته نیست

وال استریت ژورنال گزارش داد ارتش آمریکا قادر به ایمن‌سازی تراشه‌های پیشرفته از یک مرکز داخلی و آن‌ها را از تایوان وارد می‌کند نیست.

وال استریت ژورنال به نقل از منابع خود گزارش داد دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در حال بررسی لغو مجوز صادرات برای تأمین‌کنندگان آمریکایی به شرکت هوآوی چین است.‌

وزیر بازرگانی آمریکا نیز اعلام کرده است که: «بیش از ۹۰ درصد تراشه‌های پیشرفته را از تایوان می‌خریم و این یک حفره امنیتی است.»

این روزنامه آمریکایی گزارش داد ارتش ایالات متحده در حال حاضر قادر به ایمن‌سازی تراشه‌های پیشرفته از یک مرکز داخلی نیست.

وال استریت ژورنال نوشت ناتوانی ارتش ایالات متحده در ایمن‌سازی تراشه‌ها، سیستم‌های حساس را در برابر اختلال در عرضه آسیب‌پذیر می‌کند.

پیش از این اما شبکه سی‌ان‌بی‌سی به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد چین برای جمع‌آوری اطلاعات، شبکه‌های دشمنان خود مانند آمریکا را هک می‌کند.

کاخ سفید به همه سازمان‌های فدرال آمریکا ۳۰ روز مهلت داد تا اپلیکیشن تیک تاک چینی را از همه دستگاه‌های دولتی حذف کنند، زیرا این برنامه شبکه اجتماعی چین به دلیل نگرانی‌های امنیتی در واشنگتن تحت نظارت فزاینده‌ای قرار دارد.

این در حالی است که روز گذشته بود که گروه هکری انانیموس سودان از حملات سایبری که در واکنش به هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم توسط راسموس پالودان، سیاستمدار راست افراطی سوئدی-دانمارکی انجام شده، خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
خدا رو شکر ارتش ایران از تراشه استفاده نمی کنه . حتما بیچاره میشدیم
آخرین اخبار