آغاز جشن نیکوکاری از امروز در کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری از امروز (۱۴ اسفند)، از برپایی ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح استان خبر داد.

پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به شروع هفته نیکوکاری از امروز (۱۴ اسفند) گفت: همزمان با شروع این هفته جشن نیکوکاری هم در سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی افزود: این جشن در استان کرمانشاه از ۱۴ تا ۱۹ اسفند ادامه دارد و در اولین روز این جشن جمع آوری کمک‌ها در سطح مدارس صورت می‌گیرد.

ترکمانه گفت: روز ۱۴ اسفند بصورت نمادین زنگ جشن نیکوکاری در تمام مدارس استان نواخته می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: روز ۱۸ اسفند هم پایگاه‌های ثابت و سیار در معابر عمومی برپا شده و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را جمع آوری می‌کنند که ۱۱۰ پایگاه به این منظور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در روز ۱۹ اسفند هم پایگاه‌های جمع آوری کمک در سطح مصلی‌های نماز جمعه برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه جشن نیکوکاری فقط محدود به یک هفته احسان و نیکوکاری نیست، گفت: از ابتدای اسفند جمع آوری کمک در محل ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان جهت تامین اقلام معیشتی مورد نیاز نیازمندان در نوروز آغاز شده، اما در هفته احسان و نیکوکاری این جشن بصورت رسمی‌تر برپا می‌شود.

ترکمانه گفت: در همین راستا جمع آوری کمک خیرین تا شب عید ادامه دارد و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را تا پایان سال به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این افراد می‌توانند بصورت الکترونیکی هم در جشن نیکوکاری شرکت کرده و با شماره گیری *۸۸۷۷*۰۸۳# کمک‌های خود را بصورت الکترونیکی پرداخت کنند.

ترکمانه گفت: علاوه بر این افراد می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار