افتتاح یک کتابخانه روستایی در همدان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از افتتاح یک کتابخانه روستایی در این شهر خبر داد.

عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، گفت: در روز‌های ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر (عج) و سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عضویت رایگان در سراسر کتابخانه‌های عمومی استان صورت می‌گیرد.

او افزود: افراد با حضور در کتابخانه‌های عمومی مورد نظر خود می‌توانند از عضویت یکساله به صورت رایگان برخوردار شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه ۱۷ اسفندماه سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است، تصریح کرد: هر ساله به این مناسبت ویژه برنامه کتابخانه گردی در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان برگزار می‌شود که امسال با میلاد حضرت، ولی عصر (عج) همزمان شده است.

زارعی گفت: در این روز همه افراد، اقشار، نهادها، ارگان‌ها دولتی و خصوصی می‌توانند از کتابخانه‌ها بازدید و از خدمات آن بهره‌مند شوند، کتابخانه‌های عمومی سراسر استان آمادگی دارند تا کتاب‌های اهدائی همه مردم استان را بپذیرند و در چرخه امانت قرار دهند.

او تأکید کرد: به همین مناسبت کتابخانه روستایی قلم‌چی در روستای عبدالرحیم شهرستان همدان افتتاح و به جمع کتابخانه‌های عمومی استان همدان خواهد پیوست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: همچنین نمایشگاه‌های مختلف کسب و کار‌های خرد و اعضای کتابخانه‌ها در برخی از شهرستان‌ها برپا شده است و برنامه‌های مختلف فرهنگی در حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.