سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان:

مهمترین سرمایه سیستان و بلوچستان؛ انسجام و وحدت بین اقشار مختلف جامعه است

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این استان ظرفیت‌های بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله معادن دارد، اما مهمترین سرمایه آن انسجام و وحدت بین اقشار مختلف جامعه بوده که همواره خار چشم دشمنان است.

  رضا شریفی   در نشست با اقوام و معتمدین سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در چند ماه گذشته بحران‌ها و تهاجم همه جانبه‌ای در کشور و استان رخ داد، تحریکاتی صورت گرفت و هیجان سازی‌هایی شد، اما آنچه فتنه و سحر دشمنان را باطل کرد، انسجام و همدلی اقوام و طوایف بود.

وی ادامه داد: مردم شیعه و سنی، فارس و بلوچ سیستان و بلوچستان کنار هم یکبار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و این رشادت ریشه تاریخی هم دارد.
سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در شرایط فعلی مسولیت همه مدیران سنگین است و هر کدام باید تلاش وافر در خدمت به مردم داشته باشیم، صرف نظر از حزب، گروه و سوگیری‌هایی از این جنس، همه ما بویژه استاندار برای خدمت آمده‌اند که امیدواریم خداوند توفیق خدمت به این مردم مرزدار و وفادار را بدهد.
وی افزود: ریش سفیدان، بزرگان، علما و سران طوایف در شرایط سخت خود را نشان داده‌اند، اشتباهاتی هم بوده، اما معدل؛ معدل قابل دفاع بوده و ارزشمند است.
وی تاکید کرد: انتظار داریم اقوام و طوایف مختلف سیستان و بلوچستان با قدرت و قوت همواره در صحنه‌های مهم نظام حضور داشته باشند تا پیام اخوت و وحدت همچنان از این استان به کشور و دنیا مانند گذشته مخابره شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار